Hop til indhold
madert

Ella - sikke en røv

Recommended Posts

Ja hvis man tjekker EB, er billederne nogle helt andre, hvilket får mig til at tro at ingen af dem er ægte. Men hun skriver jo ganske vist at hun har en stor røv, så må vist hellere snart få tjekket det af ordenligt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad så? Er der ikke nogen, der har prøvet at tage kampen op mod hendes røv endnu? Det ligger desværre lidt for langt væk til, at jeg tager første skud :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad så? Er der ikke nogen, der har prøvet at tage kampen op mod hendes røv endnu? Det ligger desværre lidt for langt væk til, at jeg tager første skud :smile:

Jamen jeg skal i hvertfald besøge hende snart. Tænker det bliver engang i januar alt efter vejret. Jeg har også en del kilometer til hende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja :smile:. Profilen er også fjernet :sad:...øv, øv...

Jeg har googlet lidt efter hende og fundet profil og nummer på side6. Hun hedder Sweetella for tiden. Har også talt med hende og lavet en aftale  :wink: .

Glæder mig sgu til at tage hende bagfra  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det bliver desværre ikke til nogen anmeldelse af Ella i denne omgang. Kørte små 200 km, og da jeg nåede frem måtte jeg konstatere at pungen lå derhjemme....Temmelig dumt  :???: .

Men kom bare afsted drenge, hun er værd at køre efter er jeg sikker på, og jeg tager da også turen igen en anden dag  :wink:.

Hun er faktisk temmelig pæn og virker sød. Høj (omkring 1.75 vil jeg tro) og slank med en flot kvindelig figur. Og så har hun altså virkelig en lækker booty som ikk er til at stå for....rund, bred og fyldig og smal talje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har googlet lidt efter hende og fundet profil og nummer på side6. Hun hedder Sweetella for tiden. Har også talt med hende og lavet en aftale  :wink: .

Glæder mig sgu til at tage hende bagfra  :P

Skriv endelig en lille besked om, hvordan dit besøg gik :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh, værd at køre efter? Jeg bliver desværre ikke forsøgskanin selvom jeg gerne ville....

Prøv lige at kikke lidt tilbage i tråden først ;-).....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv lige at kikke lidt tilbage i tråden først :wink:.....

Ok - jeg forstod godt din besked, hvor du havde glemt pungen. Mit spørgsmål var rettet mod alle brugere :-). Vil meget gerne høre en førstehåndsberetning :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...