Hop til indhold
gog

Kvittering på ydelse

Recommended Posts

For ikke at afsporer :eek:

 

Helt ærligt, hvor mange af jer kunder har bede om en Kvittering?

Og hvis i har, hvad har svaret været?

Hvis nej, er i så gået igen?

Hvis ja, og i har fået den, hvad skulle i så bruge den til?

Turde i trække den fra?

 

De penge i brugte på dette besøg, hvor er de kommet fra?

Penge i har tjent sort? Gemt af vejen fra konen?

Eller det er noget i budgetterer med?

 

Dette gælder alle, både Gifte/Ugifte, dem der har kæreste, osv :)

 

PS. Til jer GP`R: Hvor mange kunder har bedt om en Kvittering?

og hvis de har fået en, hvor mange tror i har brugt den til noget?

 

I STEDET FOR DENNE HETZ, SÅ GÅ DOG UD OG KØBE NOGET SEX :P  :D  :)

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min private sygesikring anerkender ikke ydelsen, og jeg vil ikke postere den i mit regnskab, da jeg tror konen vil foreslå, at vi laver en besparelse ved næste budgetrevision.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk af en arbejdsgiver blevet tilbudt et GP besøg i fald et projekt faldt optimalt ud. Jeg skulle bare sørge for at tage en kvittering med tilbage. Tjah, det var meget tæt på at jeg slog til, og så havde jeg skam haft brug for en papirkvittering. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er faktisk af en arbejdsgiver blevet tilbudt et GP besøg i fald et projekt faldt optimalt ud. Jeg skulle bare sørge for at tage en kvittering med tilbage. Tjah, det var meget tæt på at jeg slog til, og så havde jeg skam haft brug for en papirkvittering. ;)

 

Haha det lyder sgu, som en joke, gentleman :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk af en arbejdsgiver blevet tilbudt et GP besøg i fald et projekt faldt optimalt ud. Jeg skulle bare sørge for at tage en kvittering med tilbage. Tjah, det var meget tæt på at jeg slog til, og så havde jeg skam haft brug for en papirkvittering. ;)

Skulle du i det tilfælde gå hen og forstrække en muskel, så skal det anmeldes til arbejdsstyrelsen. Den anmeldelse gad jeg godt se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg har aldrig bedt om kvittering.

 

Det er bgrundet i både øjeblikkets ophidselse samt min frygt for, at konen ville finde den – da jeg ikke kan trække den fra i skat, er der jo ingen grund til at beholde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig bedt om en kvittering, men jeg har én gang, helt uopfordret, fået en dags dato kvittering. Dette var dog ikke hos en GP, men hos en Tantra massør.

Jeg har dog intet at bruge den slags kvitteringer til, så den røg bare direkte i skraldespanden.

De penge jeg bruger i den her verden, er alle blevet slæbt hjem på mine skuldre efter hårdt arbejde, og efter at SKAT har frigjort mig for en betragtelig del af byrden.

Et egentlig budget har jeg ikke, men når alt er betalt og der stadigvæk ligger en skilling på kistebunden, så hænder det da at nogle af disse bliver delt med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk af en arbejdsgiver blevet tilbudt et GP besøg i fald et projekt faldt optimalt ud. Jeg skulle bare sørge for at tage en kvittering med tilbage. Tjah, det var meget tæt på at jeg slog til, og så havde jeg skam haft brug for en papirkvittering. ;)

Det ville jo være skattepligtige for dig, så det havde da også været interessant at se din arbejdsgivers indberetning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for mange år siden betalt med dankort det var den gang man stadig brugte fluesmækker og der fik jeg min dankort bon med det er også den eneste gang

 

Hvis du betaler med Dankort i dag, er der jo stadig en kvittering fra dankortmaskinen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du betaler med Dankort i dag, er der jo stadig en kvittering fra dankortmaskinen.

Jeg har ikke mødt GP der tog imod dankort siden fluesmækkeren blev afskaffet, men det kan da være det kommer igen :) en sådan maskine vil jo også helt udelukke sort betaling da pengene skifter hænder via banken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...