Hop til indhold
Guest Bonanza

Rikke solskin

Recommended Posts

Guest Bonanza

Nu hvor julen nærmer sig kom jeg til at se tilbage på året der er gået og derfor må det være på tide med en anmeldelse af Rikke hun er jo anmeldt mange gange herinde og mit skriv bliver nok ikke så anderledes endda.

Jeg har besøgt Rikke en delgange det er dog ved at være længe siden, men jeg husker det da endnu.

Når man ankommer og bliver lukket ind så er det af en glad og smilende Rikke som man ikke er i tvivl om har set frem til hyggestunden, hun kysser rigtig godt og når først man har fået smidt sokkerne og er kravlet ombord i sengen så er hun hurtigt til at foreslå en at man lige kan slikke hende lidt hvilket nu heller ikke er det ringeste at foretage sig. Hendes blow jobs er et kapitel for sig særligt hvis det med afslutning i munden det kan man godt blive afhængelig af. Alt i alt en skøn pige at være sammen med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan helt sikkert tilslutte mig det du skriver, Rikke er en fantastisk sød og flot pige der er let at tale med og som yder en GFE oplevelse, langt over gennemsnittet og som du skriver, hendes superfranske er i verdensklasse...

Rikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Hvordan er lokalerne i Bording??

Fine, på det jævne eller??

Jeg tænker ikke på adgangsvejen, der er ingen der kender mig i midtjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lokalerne i Bording er fine og lyse, også gode bademuligheder, både lokaler og Rikke kan anbefales...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...