Hop til indhold
Gæst

Artemis Berlin

Recommended Posts

Det er en marrokansk pimp, der er omtalt en del på International Sex Guide, f.eks. her:

 

Citat: However, I do know that some girls I met have pimp or related guy who is equivalent to pimp. Most famous one was Abdul tattoo girls which was topic of many forum threads and I did meet and went to room with some of these girls in FKK Palace and Artemis. I asked them about tattoo and they told me it is boyfriends name and it is Morrocan guy. Sometime later, another girl told me that this guy is two brothers, morrocan guy living in majorca. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for svart tror os det har noget med det at gøre..

Ved i om der er gang i den mellem jul og nytår i artemis?? Overvejer at tag en tur derned ..

Ved i evt hvor mange piger der er ca mellem 35 og 30 dec??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en marrokansk pimp, der er omtalt en del på International Sex Guide, f.eks. her:

 

Citat: However, I do know that some girls I met have pimp or related guy who is equivalent to pimp. Most famous one was Abdul tattoo girls which was topic of many forum threads and I did meet and went to room with some of these girls in FKK Palace and Artemis. I asked them about tattoo and they told me it is boyfriends name and it is Morrocan guy. Sometime later, another girl told me that this guy is two brothers, morrocan guy living in majorca. 

 

Skaber sgu nogle lidt kedelige tanker hos mig. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svart tror os det har noget med det at gøre..

Ved i om der er gang i den mellem jul og nytår i artemis?? Overvejer at tag en tur derned ..

Ved i evt hvor mange piger der er ca mellem 35 og 30 dec??

 

 

Der er med sikkerhed ingen piger den 35. dec :P

 

Husk på at mange piger er taget hjem på juleferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svart tror os det har noget med det at gøre..

Ved i om der er gang i den mellem jul og nytår i artemis?? Overvejer at tag en tur derned ..

Ved i evt hvor mange piger der er ca mellem 35 og 30 dec??

 

Generelt siger man, at det er et skidt tidspunkt, da mange af pigerne fra Østeuropa tager hjem ifm. jul og nytår. Der er dog en på ISG der skriver:

 

RB, over the past few sessions, has heard a surprising number of girls say they plan to return just after Christmas. Like the next day. The reasoning being - not so many girls will be around so it's a good chance to make some holiday euros.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Hej

 

Hvis der skulle være én eller flere her på sitet, der skal på Artemis fra den 12. januar til den 14. januar, så kan vi ses der ... jeg er blevet sendt til Berlin (ledelsens ret til at lede og fordele arbejdet kan man jo ikke anfægte, så det er kun et spørgsmål om at minimere ulemperne ... og derfor kan aftenerne på Artemis passende forsøges brugt til Damage Control :)) ... skriv gerne, hvis du skulle komme forbi, så giver jeg gerne en øl :)

 

Godt Nytår !

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abdul står for:

"All Big Daddy Underground Ladies" - fik forklaringen af en af pigerne. Kan ikke huske hendes navn. Måske det kan stå for flere ting....Så de ikke skal stå til regnskab for at en pimp har hjernevasket dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abdul står for:

"All Big Daddy Underground Ladies" - fik forklaringen af en af pigerne. Kan ikke huske hendes navn. Måske det kan stå for flere ting....Så de ikke skal stå til regnskab for at en pimp har hjernevasket dem.

 

Det lyder dejligt, hvis det er rigtigt. Det må vi håbe det er. Desværre siger den ene Artemis-pige det ene, og den næste siger noget andet. F.eks. siger de søde piger, at de betaler det samme i entré som os andre, mens hustlerne siger, at de betaler to og tre gange så meget for at komme ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abdul står for:

"All Big Daddy Underground Ladies" - fik forklaringen af en af pigerne. Kan ikke huske hendes navn. Måske det kan stå for flere ting....Så de ikke skal stå til regnskab for at en pimp har hjernevasket dem.

 

Hvis du googler det udtryk, så giver det 0 resultater. Jeg tvivler på, at de har opfundet deres eget akronym. Ville man i givet fald så ikke også kigge på det fulde ord, og tænke, at det ville blive kunne misforstået, og dermed vælge et andet?

 

På ISG er der en masse skriveri om det, og der findes et hav af forskelige teorier og forklaringer. Flere har spurgt de pågældende piger, og fået at vide, at det skulle være navnet på deres hund, hvilket lyder usandsynligt. Andre har hørt, at det er navnet på en lokal rocker-dude.

 

Uanset hvad, så må der efterhånden være utallige mænd, inklusiv mig selv, der har knaldet de her piger, og på samme tid være tvunget til at stirre på en irriterende Abdul-tatovering  :???:

 

Apropos Abdul: http://humorpix.com/pictures/Mysterious_Tattooed_Girl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt har jeg ikke noget mod tattoverede piger. jeg har den opfattelse at de motiver man vælger at udsmykke sig med fortæller om holdninger og livsvalg.  Tattoo's der henleder tankerne på bandemiljøer, kranier, bloddryppende knive og andre groteske motiver er et no go for mig, og en pige der har valgt som hende her : http://humorpix.com/pictures/Mysterious_Tattooed_Girl,  vil jeg til enhver tid gå i en stor bue udenom.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er sku troligt !!!

 

"Abdul-pimp" som klister sit tag på pigerne! Pigerne som går med til det. Så har man hørt det med.

Det mest sørgelige er, at denne helt utrolige forklaring, nok er den mest sandsynlige. 

 

Jeg så i en anden tråd om et Artemisbudget, at nogle fyre kan bruge flere tusinder € på en nat. Måske er det et kunde med en dyr Addul-tattoo-fetish :) Lidt i stil med Kilroys kærlighed for murværk:)

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er sku troligt !!!

 

"Abdul-pimp" som klister sit tag på pigerne! Pigerne som går med til det. Så har man hørt det med.

Det mest sørgelige er, at denne helt utrolige forklaring, nok er den mest sandsynlige. 

 

Jeg så i en anden tråd om et Artemisbudget, at nogle fyre kan bruge flere tusinder € på en nat. Måske er det et kunde med en dyr Addul-tattoo-fetish :) Lidt i stil med Kilroys kærlighed for murværk:)

 

der er masser af piger uden Adul tattoo...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du googler det udtryk, så giver det 0 resultater. Jeg tvivler på, at de har opfundet deres eget akronym. Ville man i givet fald så ikke også kigge på det fulde ord, og tænke, at det ville blive kunne misforstået, og dermed vælge et andet?

 

På ISG er der en masse skriveri om det, og der findes et hav af forskelige teorier og forklaringer. Flere har spurgt de pågældende piger, og fået at vide, at det skulle være navnet på deres hund, hvilket lyder usandsynligt. Andre har hørt, at det er navnet på en lokal rocker-dude.

 

Uanset hvad, så må der efterhånden være utallige mænd, inklusiv mig selv, der har knaldet de her piger, og på samme tid være tvunget til at stirre på en irriterende Abdul-tatovering  :???:

 

Apropos Abdul: http://humorpix.com/pictures/Mysterious_Tattooed_Girl

 

Det kan du naturligvis have en stor pointe i. Jeg refererer blot hvad pigen svarede mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...