Hop til indhold
varde_fc

Paola - Schreiberstraße. Næsten.

Recommended Posts

Forsøgte at besøge Paola på Schreiberstraße i Flensburg, men ak. På vej ned ad den smalle gade, passerede jeg en sort Citroën med danske nummerplader. En hastigt parkeret en af slagsen. Der er kun beboelse i gaden, så jeg kunne jo nok gætte at Paola derfor var optaget. Og ganske rigtigt.

Plan B og C blev to Engelsburg piger i nærheden, men også her var der lutter nitter.

Plan D, E og F var to andre Engelsburg piger og naboen til samme. Ingen respons.

Plan G var på toppen af Harrisleerstrasse, hvor endnu en Engelsburg lejlighed ligger. Her var der ligefrem kø.

Jeg jokede lidt med senior på trappen, og spurgte om ikke jeg kunne komme foran, hvis nu jeg lovede at skynde mig.

Ikke overraskende blev udfaldet af den samtale, at plan H blev iværksat.

Finkenstrasse et parallelgaden, og her var der bid.

Eller rettere: dødbid.

Alessia var temmeligt reserveret.

Jeg måtte ingenting, og desuden var mit grej lidt for stort til hende mente hun, men gav det dog en chance.

Det endte med en halv erektion og et helt kikset samleje.

Jeg skulle have kørt retur efter den kiksede plan C, men lærer det nok aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Surt når man er i Flensborg efter noget frækt, hvis jeg var dig havde jeg kørt ud på p-club der er nogle lækre piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...