Hop til indhold
State

Lækker massage søges - med afslutning

Recommended Posts

Hej - er helt ny herinde og søger lidt spænding.

Leder efter en fræk dansk pige/kvinde der tilbyder god massage med afslutning. Der er ikke tale om samleje, da det ikke er det jeg søger. Leder efter en der ikke har noget i mod at blive rørt ved og måske endda blive slikket lidt. Arbejder i Ballerup og bor i Vordingborg, så alt inden for den strækning (og en lille omvej) er i spil. Er en pæn mand på 31 - flink, rar og nede på jorden.

Findes den pige/kvinde??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at søge efter pigen Dalya. Hun ligger vidst i Taastrup, det er ikke så langt væk fra motorvejen dernedad fra Ballerup. Hun reklamerer med massage med mulighed for at bygge på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at søge efter pigen Dalya. Hun ligger vidst i Taastrup, det er ikke så langt væk fra motorvejen dernedad fra Ballerup. Hun reklamerer med massage med mulighed for at bygge på.

Tak, men kan ikke finde hende - Dayla lyder ikke dansk??!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener, hun tidligere på året flyttede fra Helsingør til Buddinge eller Bagsværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker. Det ser umiddelbart godt ud. Er det kun danske piger? Er det en eller flere? Synes ikke der står noget om at man må røre og pille lidt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har skrevet lidt mere her

Mutter C er en moden dansk kvinde...nix pille

Diana er en sød, buttet tysker. Her må man gerne røre, men ikke helt intimt

Estelle har jeg ikke prøvet endnu, men hende må man også røre og hun giver og modtager oralt, som jeg forstår deres menukort

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare et godt forslag så skulle du prøve at besøge Ratree wellnes på Gammel Køge Landevej 119 der er søde piger som kan deres kram.

Advarsel det er kraftigt vane danene et super sted med bedste service ever.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...