State 5 Skrevet 19. December, 2014 Hej - er helt ny herinde og søger lidt spænding. Leder efter en fræk dansk pige/kvinde der tilbyder god massage med afslutning. Der er ikke tale om samleje, da det ikke er det jeg søger. Leder efter en der ikke har noget i mod at blive rørt ved og måske endda blive slikket lidt. Arbejder i Ballerup og bor i Vordingborg, så alt inden for den strækning (og en lille omvej) er i spil. Er en pæn mand på 31 - flink, rar og nede på jorden. Findes den pige/kvinde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grendel 25 Skrevet 19. December, 2014 Prøv at søge efter pigen Dalya. Hun ligger vidst i Taastrup, det er ikke så langt væk fra motorvejen dernedad fra Ballerup. Hun reklamerer med massage med mulighed for at bygge på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
State 5 Skrevet 19. December, 2014 Prøv at søge efter pigen Dalya. Hun ligger vidst i Taastrup, det er ikke så langt væk fra motorvejen dernedad fra Ballerup. Hun reklamerer med massage med mulighed for at bygge på. Tak, men kan ikke finde hende - Dayla lyder ikke dansk??! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 19. December, 2014 http://www.eroguide.dk/forum/topic/29455-massage/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2014 Prøv at søge efter pigen Dalya. Hun ligger vidst i Taastrup, det er ikke så langt væk fra motorvejen dernedad fra Ballerup. Hun reklamerer med massage med mulighed for at bygge på. Jeg mener, hun tidligere på året flyttede fra Helsingør til Buddinge eller Bagsværd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2014 Jeps - Bagsværd I Bagsværd er også: http://www.sensualhealingdk.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
State 5 Skrevet 20. December, 2014 Takker. Det ser umiddelbart godt ud. Er det kun danske piger? Er det en eller flere? Synes ikke der står noget om at man må røre og pille lidt:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2014 (edited) Jeg har skrevet lidt mere her Mutter C er en moden dansk kvinde...nix pille Diana er en sød, buttet tysker. Her må man gerne røre, men ikke helt intimt Estelle har jeg ikke prøvet endnu, men hende må man også røre og hun giver og modtager oralt, som jeg forstår deres menukort Redigeret 20. December, 2014 af Ragnarson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TingTong 8 Skrevet 24. December, 2014 Bare et godt forslag så skulle du prøve at besøge Ratree wellnes på Gammel Køge Landevej 119 der er søde piger som kan deres kram. Advarsel det er kraftigt vane danene et super sted med bedste service ever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg