Hop til indhold

Thai i Hobro (sidegade til føtex)

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen herinde der har erfaring med thaistedet der ligger som sidevej til Føtex i Hobro ?

Massagen?

afslutninger?

hele pakken?

Håber nogen har erfaring eller må jeg selv teste :)

Skrevet

En varm anbefaling af stedet du efterlyser (Lillegade 1) som ejes af Somkit 50 år ikke superslank, men bestemt acceptabel. En rigtig frisk og lattermild pige. 

Giver et udmærket HJ mens du leger med hendes bryster. hendes hjælper Nut 32 år som er en virkelig sød og nærværende pige der kysser meget og en tusindlap

hjælper gevaldig på humøret så får du alt hvad hjertet (og lillemand) begærer.

De rejser begge til Thailand den 23 men er tilbage den 5 feb. Stedet passes så af en høj slank pige, som jeg også har prøvet, men ved ikke hvad hun hedder og alder

vil jeg gætte til et sted i 30erne. hun har også en svaghed for tusindlapper. Jeg ved ikke om hun er alene for så er det jo ikke let at ligge med dig hvis der kommer en kunde, men det finder jeg ud af i næste uge, og kan så vende tilbage.

Stedet og pigerne kan varmt anbefales.

• 2 weeks later...
Skrevet

Svar til "fyr9000" her er en anmeldelse af et sted i området

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Tak, har været der tidligere. Dog ikke ved hende. Men er helt enig, stedet er så klamt at jeg aldrig kommer igen.

toti60

Et besøg hos Thai pigerne i Hobro lyder virkelig lækert. Men tusinde kroner for et godt HJ, det er ikke lige mig.

• 4 months later...
Skrevet

jeg kan varmt anbefale en lille sød pige omkring de 30 for en tus tager hun alt tøj af og du kan få lov til lidt af hver .jeg masser hendes g  hun blev helt vildt  puha.

• 1 month later...
Skrevet

jeg kan varmt anbefale en lille sød pige omkring de 30 for en tus tager hun alt tøj af og du kan få lov til lidt af hver .jeg masser hendes g  hun blev helt vildt  puha.

Må man ikke hører nærmere om denne Thai... Gerne i PB :-)

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.