Hop til indhold

Pigekollektivet ønsker glædelig jul.

Featured Replies

Skrevet

Pigekollektivet og jeg vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul, samt et knald godt nytår.

Vi takker for positiv opmærksomhed og mange glade stunder i 2014 og ser frem til flere hyggestunder i både resten af året her, men også i det nye år smil.

Tak til alle faste gæster, nye og til alle de, som har været en del af os i året der gik smil. Tak for at have behandlet os pænt og med respekt og tak for rigtig mange gode oplevelser og hygge stunder med lir og gode snakke. Tak for gaverne, hjælpen med praktiske ting, og interessen for og til os. Tak for jer.

Mange hjerte varme julekys, knus og kram til jer. Et kæmpe ønske om et lykkebringende nytår til os alle og masser af sex til ALLE i det nye år smil.

Julehilsner fra pigekollektivet og Line.

Skrevet

Hej jule-Line :D

Tak for besøgene i 2014... de frække lege og hyggelige snakke :) jeg er altid blevet taget godt imod.

Sjovt at jeg i dag lige kunne ramme et besøg på den præcise årsdag, for det første besøg :)

God jul og godt nytår til dig, Pigekollektivet og de andre piger som benytter sig af stedet.

Skrevet

Hej jule-Line :D

Tak for besøgene i 2014... de frække lege og hyggelige snakke :) jeg er altid blevet taget godt imod.

Sjovt at jeg i dag lige kunne ramme et besøg på den præcise årsdag, for det første besøg :)

God jul og godt nytår til dig, Pigekollektivet og de andre piger som benytter sig af stedet.

Ja vi havde et års dag i dag frække og håber din gave bringer dig glæde smil... Men vi må nu huske den champagne tur jeg har planlagt for dig hihi...

Tak søde dig og tak for et skønt besøg. Mange julekys til dig.

Glædelig jul til dig og familien , samt et godt nytår. Kh Line

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.