Hop til indhold

Røgfrie FKK klubber

Featured Replies

Skrevet

Hej alle I FKK eksperter.

Kunne godt tænke mig at vide hvilke klubber der findes, som er røgfrie. Er inkarneret ikke ryger, og det er kommentarerne om heftig røg, som jeg somme tider ser i jeres anmeldelser, der indtil nu har afholdt mig fra at tage i FKK.

Findes der røgfrie FKK, og hvor er de?

Kan man "overleve" i FKK som "lettere fanatisk" ikke-ryger? :-)

Skrevet

Indenfor er Fkk samya røgfri frem til ca Kl 22.

Skrevet

Kan man "overleve" i FKK som "lettere fanatisk" ikke-ryger? :smile:

De fleste af pigerne ryger jo, så der hænger nemt lidt røglugt ved, også selv om de har siddet på verandaen og smøget. Kan også tit smages ved kys.

Skrevet

På oase i Frankfurt ryger de udendørs.

Skrevet

På Acapulco ryges der kun uden for.

Skrevet
  • Author

Tak, de herrer, så har jeg lidt at kigge på

Skrevet

Harmony forleden blev også ret tilrøget om aftenen. Specielt lå 2 piger og forpestede biografen i en times tid med kæderygning. Ikke så fedt når nu det er et af de foretrukne jagt-vandhuller i klubben. :-)

Skrevet

På Planet Eden i Merzeniech ryges kun udendørs i den overdækkede passage mellem husene. Pigerne kan typisk findes ved ildstedet, hvor de holder varmen indtil der dukker en "Freier" op.

Skrevet
  • Author

Harmony forleden blev også ret tilrøget om aftenen. Specielt lå 2 piger og forpestede biografen i en times tid med kæderygning. Ikke så fedt når nu det er et af de foretrukne jagt-vandhuller i klubben. :-)

Ærgeligt at Harmony kan være så tilrøget, det lyder ellers som et sted jeg mægtigt gerne ville opleve :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.