lars.hanson 101 Skrevet 18. December, 2014 Hej. Er der nogen der har erfaringer med denne pige: http://side6.dk/resultatside/?q=rosasexy Hun tilbyder 2 udløsninger til 800 kr. Er der nogen der kender hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 18. December, 2014 Du må jo kende hendes pris, når du skriver: Hun tilbyder 2 udløsninger til 800 kr. Personligt holder jeg mig fra det sted, da det har været alt for mange negative oplevelse på den adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars.hanson 101 Skrevet 18. December, 2014 Jeg tænkte mere på timepriser, evt. enkelt ydelser m.m. men ok Hvad går de dårlige oplevelser på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 18. December, 2014 Dårlige piger der ikke har lyst til det de laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 20. December, 2014 Fuldstændig enig! Maskinsex og så hurtigt ud af klappen. SLET ingen lyst og indlevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 20. December, 2014 sådan har det været i mange år, på dette sted,har jeg prøver 2 gange, uden den stor glæde.senere har jeg kikket inden for, allerede der, under samtalen, fornemmer jeg.Bare her med pengene, ind og få det overstået.det kan man mange gange fornemme, nå ens ønsker altid kan lade sig gøre,så trækker jeg mig tilbage igen, og finder et andet sted, til fornøjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 21. December, 2014 sådan har det været i mange år, på dette sted, har jeg prøver 2 gange, uden den stor glæde. senere har jeg kikket inden for, allerede der, under samtalen, fornemmer jeg. Bare her med pengene, ind og få det overstået. det kan man mange gange fornemme, nå ens ønsker altid kan lade sig gøre, så trækker jeg mig tilbage igen, og finder et andet sted, til fornøjelser Nemlig! Aflæs pigens kropssprog når man taler med hende. Allerede dér fornemmer man hvad der er i vente. Piger der ikke smiler eller har gnist når jeg træder ind af døren, har jeg allerede fravalgt på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg