Hop til indhold
Dristige

Anbefaling af Super-dejlige-Liv

Recommended Posts

Selvom Liv allerede har fået rosende omtale ved flere tilfælde, vil jeg også bidrage. Vi havde en aftale i efteråret om et lille rollespil, 
og hun stod påklædt (eller nærmest afklædt) som aftalt da hun åbnede døren til den private lejlighed.
 
Jeg blev mødt med et ordentligt kram og som aftalt gik jeg i bad efter det økonomiske var afklaret.
 
Detaljerne er ikke så vigtige men Liv gennemførte sin rolle med liv (ja ja) og sjæl og blev mærkbart ophidset selv, hvilket var tydelig at
mærke på hendes drivvåde kusse der en del af tiden blev gnedet hårdt henover min fulde erektion.
 
Undervejs snavede vi grundigt i hinanden med dybe og liderlige tyngekys.
 
Tror aldrig jeg til sidst er blevet malket så grundigt, hun kørte længe med hofterne efter min orgasme og trak min nydelse længe ud.
 
Liv er klart en intelligent kvinde som engagerer sig ivrigt i sit arbejde og jeg kan varmt anbefale 
hende. Men lad lige være med at møde beruset op, ikk' 
 
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dristige!

Mange tak for de søde ord :smile: Det var en sjov og spændende udfordring at lege rollespil, mit første af slagsen :smile:

Kæmpe krammer fra Liv

 

Vil lige pointere at jeg absolut ikke mødte beruset frem - det var blot noget Liv og jeg kom til at snakke om i forbindelse med kunders gode og dårlige opførsel.

 

Tom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...