Fisseslikkeren 918 Skrevet 17. December, 2014 Men ligefrem at skilte med det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. December, 2014 Det er ikke så længe siden, at man har fundet ud af, at ældre faktisk også har et sexliv. Her på plejehjemmet er begrebet "oldesex" slet ikke ukendt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 17. December, 2014 Det er ikke så længe siden, at man har fundet ud af, at ældre faktisk også har et sexliv. Her på plejehjemmet er begrebet "oldesex" slet ikke ukendt Ikke i mit hoved. Jeg vælger nemlig konsekvent at fornægte, at nogen på mine forældres alder - eller ældre - skulle have et fungerende sexliv. Den grænse rykker sig så en smule hvert år 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 18. December, 2014 Ikke i mit hoved. Jeg vælger nemlig konsekvent at fornægte, at nogen på mine forældres alder - eller ældre - skulle have et fungerende sexliv. Den grænse rykker sig så en smule hvert år Akkurat det er min holdning til min datters ditto. Og grænsen flytter sig også hvert år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. December, 2014 Akkurat det er min holdning til min datters ditto. Og grænsen flytter sig også hvert år. Enig. Grænsen flytter sig nøjagtigt et år om året !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg