Hop til indhold
OleV

Trænet pige

Recommended Posts

Hej alle...

Jeg har en fantasi om at prøve en rigtig trænet pige... Ikke bare en der er tynd men mere alla fernanda (men hun er ikke i dk nu), er der nogle der har været sammen med Lulu fornyeligt, er hun så markeret som på billederne? Eller kender til andre?

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg var hos jackie la perla hos seductiongirls

For et par år siden hun var super veltrænet med tydelige muskler. Hun er ikke hos seductiongirls mere men jeg mener stadig hun er aktiv et sted i kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

no offense men det er til OleV

jeg regner med at han kan selv svar

men tak for gæt (som er måske rigtig)

OleV?

Hvem har pisset på din sukkermad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle...

Jeg har en fantasi om at prøve en rigtig trænet pige... Ikke bare en der er tynd men mere alla fernanda (men hun er ikke i dk nu), er der nogle der har været sammen med Lulu fornyeligt, er hun så markeret som på billederne? Eller kender til andre?

Hvis det er Lulu fra seductiongirls, så var hun sådan trænet da jeg besøgte hende sidst. Og nogen af en vildkat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede alle viste hvem Lulu var... Jo lidt som at skrive Trine Tease, Ann sexylove osv, i min optik behøver de ikke links... Men my bad... Det er selvfølgelig hende der er linket til... Men altså hvor om alt er, ved man ikke hvem hun er, hvordan skulle man så kunne anmelde hende?

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak OleV

Var bang for at Plastik har haft dig som

gidsel :-)

Loool!

Du er ufrivillig morsom.

Og tak for komplimentet. Plastik er et vidunder af et materiale.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu mente jeg mere, at hvis man ikke ved hvem det drejer sig om når man skriver Lulu og trænet, så hvorfor spørge? Hun har jo heddet det samme i en evighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Kia.. Hun er sød og gør det rigtig godt. Hun havde lidt ondt af mig sidst fordi den ikke helt gad at gå af :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der på 49 svarer ikke mail, og hende Kia syntes jeg kroppen ligner kærestens, så hmm må vente til ferdnanda er tilbage, eller prøve Lulu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...