Hop til indhold

Trænet pige

Featured Replies

Skrevet

Hej alle...

Jeg har en fantasi om at prøve en rigtig trænet pige... Ikke bare en der er tynd men mere alla fernanda (men hun er ikke i dk nu), er der nogle der har været sammen med Lulu fornyeligt, er hun så markeret som på billederne? Eller kender til andre?

Redigeret af OleV

Skrevet

Kia hos pussygalores er ekstremt fit, med tydelig six pack og det hele.

Og så er hun ret dejlig af besøge.

Skrevet

Jeg var hos jackie la perla hos seductiongirls

For et par år siden hun var super veltrænet med tydelige muskler. Hun er ikke hos seductiongirls mere men jeg mener stadig hun er aktiv et sted i kbh

Skrevet

no offense men det er til OleV

jeg regner med at han kan selv svar

men tak for gæt (som er måske rigtig)

OleV?

Skrevet

no offense men det er til OleV

jeg regner med at han kan selv svar

men tak for gæt (som er måske rigtig)

OleV?

Hvem har pisset på din sukkermad?

Skrevet

dig

kan du ikke læse plastik?

Det er klar noget til OleV og ikke dig.

Wake up kiddo

Skrevet

Hej alle...

Jeg har en fantasi om at prøve en rigtig trænet pige... Ikke bare en der er tynd men mere alla fernanda (men hun er ikke i dk nu), er der nogle der har været sammen med Lulu fornyeligt, er hun så markeret som på billederne? Eller kender til andre?

Hvis det er Lulu fra seductiongirls, så var hun sådan trænet da jeg besøgte hende sidst. Og nogen af en vildkat.

Skrevet
  • Author

Troede alle viste hvem Lulu var... Jo lidt som at skrive Trine Tease, Ann sexylove osv, i min optik behøver de ikke links... Men my bad... Det er selvfølgelig hende der er linket til... Men altså hvor om alt er, ved man ikke hvem hun er, hvordan skulle man så kunne anmelde hende?

Redigeret af OleV

Skrevet

Tak OleV

Var bang for at Plastik har haft dig som

gidsel :-)

Skrevet

Tak OleV

Var bang for at Plastik har haft dig som

gidsel :-)

Loool!

Du er ufrivillig morsom.

Og tak for komplimentet. Plastik er et vidunder af et materiale.

Redigeret af Plaskeren

Skrevet
  • Author

Nu mente jeg mere, at hvis man ikke ved hvem det drejer sig om når man skriver Lulu og trænet, så hvorfor spørge? Hun har jo heddet det samme i en evighed

Skrevet

Kia.. Hun er sød og gør det rigtig godt. Hun havde lidt ondt af mig sidst fordi den ikke helt gad at gå af :-(

Skrevet

Definitely Kia - Det er creme de la creme af hvad man oplever i branchen

Skrevet
  • Author

Hende der på 49 svarer ikke mail, og hende Kia syntes jeg kroppen ligner kærestens, så hmm må vente til ferdnanda er tilbage, eller prøve Lulu...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.