Hop til indhold
Kejserørn

Mine erfaringer sydsjælland

Recommended Posts

Jeg vil lige dele ud af mine oplevelser, gode som dårlige diverse steder sidste 3 måneder.

FAXE/ RØNNEDE MELODI
thaimassage. Tilbud 200,- God massage. Møllevej.

1. Besøg

Ankommer til en gammel byvilla, som ser faldefærdigt ud udefra. Indenfor bliver jeg modtaget af en halvgammel thai med skæve tænder.

Jeg kom udelukkende for massagen, da jeg på dette tidspunkt ikke videre tænkte over, at man ville blive tilbudt andet en massage ;-)

Jeg bestiller en halvtime, til den aftalte pris 200kr. Bliver svømmet ind i olie, men det egentlig fin nok massage, og perfekt som afslapning. 
Hun kører sine fingre tæt på de forbudte steder, og tilsidst bliver jeg tilbudt "Happy ending" til 300kr ekstra. Selvom udseendet ikke siger mig noget som helst, siger jeg pænt ja, lukker øjnene og får det overstået.

Billig massage, og perfekt som afslapning.

2. Besøg.

Her bliver jeg til min store overraskelse, mødt af en mulat kvinde i pikant undertøj, som taler engelsk. 

Det var fredag aften, og jeg trængte egentlig bare til noget massage for at slappe af, som ved besøg nr. 1.

Men kvinden her stikker mig et menukort i hånden og jeg finder hurtigt ud af, at dette nok ikke bliver den massage jeg kom for.

En halvtime og 800kr fattigere, og min første glædespige var i hus. 

Ikke noget fantastisk, nu jeg tænker over det. Men jeg havde alligevel fået smag for købesex.

Laura - Karisevej 144, Karise

1. Besøg

Hold nu fast hvor var det lækkert. Hun er imødekommende, for en til at slappe af, og tænker virkelig på at give en god oplevelse.

700kr for en halvtime, og jeg gik hjem med smil. 

Udseendet er ikke noget prangende, men hendes åbenhed hiver hele den gode oplevelse hjem.

5/6

2. Besøg

Lige så godt som det var første gang, ligeså skidt var det andengang. 

Hun er var stadig imødekommende, krammede og kyssede mig da vi jo nu kendte hinanden. 

Efter endt samleje, og jeg trækker min penis ud, finder jeg ud af at hun har blødt som bare en i pokker. 

Jeg ville lyve, hvis jeg ikke var 2 sek fra at kaste op. Føj, det var godt nok ikke mig, og tankerne om at hun bare lod som ingenting, kæmper jeg stadig med.

1/6

Alexandra - Karisevej 114, Karise

Helt igennem sød pige. Nærværende snaksagelig, og ja bare fandens sød.

Køn er hun ikke, men hun er altid glad og smilende.

5/6

NÆSTVED THAIMASSAGE SØDE

piger. God massage. 

www.dokkae-thaimassage.dk

Advarsel! 

Hold jer fra dette sted, betalte 1000kr for 1 times b2b massage. 

Fik 20 min, med en køn pige, som desværre hadede sit job "lyste langt væk".

Hold nu fast, hvor var det tamt! ingen andre ord end BLIV VÆK!

0/6

OPDATERES SNART. 

Ønsker du uddybelse af steder/besøg -skriv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...