Hop til indhold
Hedonis

Noi hos Ninas Thaimassage Århus - Nøøj!

Recommended Posts

Der er allerede et par tråde om Ninas Thaimassae som jeg kunne ha´ skrevet videre på. Denne anmeldelse handler specifikt om Noi og mener ikke der er andre med hende som emne.

I sidste uge fik jeg pludselig denne trang til at få en behandling med den velkendte analstimulering som Nina er kendt for. Det var hende jeg gik efter. Hun var optaget da jeg kom derned og havde nu forresten heller ikke bestilt tid. Så var spørgsmålet: Vente eller tage chancen med en anden...?

Jeg valgte Noi og blev belønnet så rigeligt, vil jeg sige.

Massage på samme niveau som Nina. Ikke noget der gør underværker på ømme muskler, men bare ultra behageligt. Olien er varm og det føles rart på kroppen. Hun spurgte flere gange i starten om det var dejligt. Jo såmænd. Jeg havde ingen særlige ønsker til hvordan selve massagen skulle foregå. Hun var grundig og tog sig tid.

Skiftet sker da hun efterhånden finder vej til de steder man hungrer efter at blive berørt. Jeg mærkede de prøvende strejf dybt i skridtet der for hver gang blev lidt mere vedholdende og samtidig trak hun ligesom fingrene op langs revnen og anus og videre til ryggen. Det er her der opstår sådan en skøn kropslig dialog mellem os. Hun prøver hvor langt jeg er med og jeg sender nogle signaler om at det er ok. Det er en leg og den er pirrende og uden ord. Hun tager en tur med benene fra læggen og op og kommer så tilbage til de gode steder. Herfra bliver arbejdet mere intenst koncentreret om det bageste. Hun gjorde det med finfølelse. Først lidt prikkende, så lidt op og samtidig masserer hun kugler og pik meget blidt. Hun går dybere og jeg løfter villigt kroppen så hun ved at jeg er med og bedre kan få fat nedenunder. Det blev vildt liderligt. Hun kunne noget med fingerspidser og negle der kradsede hen over baller og kugler. Min stønnen blev uden hæmninger og det var så godt at jeg var nær ved at komme.

Så slår jeg bak. Så nemt skal det ikke gå. Vender mig om og begynder en forhandling om hvad der kan tilbydes. Jeg er klar på meget mere, mens hun peger på min ret stive pik og siger "stor" - det var den da også lige dér, sammenlignet med da jeg lagde mig på briksen.

Hun er ikke til fransk. Måske dansk eller andet. Fik ikke spurgt, da det mere gik i retningen af om hun ville smide tøjet. Det skulle koste 100 kr. mere. Af med blusen og jeg bad hende også om at smide bh´en. Hun virkede genert, måske lidt spil for galleriet.

Jeg kunne ikke holde mig fra hendes bryster og specielt vorterne, som blev stive og lange mens jeg nulrede dem mellem fingrene. Lidt tantekys blev det også til mens hun fortsatte det gode arbejde. Da jeg så fik listet en finger ned i trusserne på hende, mødte mine fingre en drivvåd kusse og selv om den stilling, jeg efterhånden havde fået indtaget her for at røre ved hende mens hun havde begge sine hænder optaget på og i mig, var ret akavet blev det alligevel så liderligt at jeg kom meget heftigt. Og igen... Nøøøj. Hun er altså rigtig god med sine hænder og fingre.

Var det så slut med det...? Næh. Nu fik jeg så lige valget om jeg ville have mere massage. Jo tak, på benene, sagde jeg. Det gjorde hun gerne. Så gav hun mig skulder og hovedbundsmassage. Det var klasse. Totalt i orden sammenlignet med den indledende massage og jeg var i den grad godt tilpas da jeg smuttede i bad bagefter.

Jeg har på fornemmelsen at jeg vil besøge hende nogle gange og se om jeg kan opnå lidt mere fortrolighed med hende til at gå lidt videre. Men dette rakte fint indtil videre.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse takker

Kan du beskrive pigen lidt mere alder og bygning

Venligst 8000

Det kan jeg godt prøve. På et tidspunkt troede jeg at hun måske var Geog/Georg som mange, deriblandt jeg selv, har haft rigtig gode stunder med. Derfor spurgte jeg til hendes navn og hvordan det staves, for at undgå forvirring. Hun er helt klart yngre end Nina. Måske omkring de 40. Vel omkring 165 cm høj og relativt slank. Hendes ansigt er meget almindeligt vil jeg sige, ikke smuk i traditionel forstand, men meget indtagende fordi hun er nærværende og meget smilende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

men meget indtagende fordi hun er nærværende og meget smilende.

Netop. Det kan gøre den mest uspændende kvinde, til det mest attråede individ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg godt prøve. På et tidspunkt troede jeg at hun måske var Geog/Georg som mange, deriblandt jeg selv, har haft rigtig gode stunder med. Derfor spurgte jeg til hendes navn og hvordan det staves, for at undgå forvirring. Hun er helt klart yngre end Nina. Måske omkring de 40. Vel omkring 165 cm høj og relativt slank. Hendes ansigt er meget almindeligt vil jeg sige, ikke smuk i traditionel forstand, men meget indtagende fordi hun er nærværende og meget smilende.

Takker for svar. Det blev så ikke idag da jeg rendte ind i en sød pige i Randers istedet for men mon ikke at noi skal på to do listen.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem rendte du ind i I Randers?

Kk massage i Randers der kommer måske et skriv senere

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Kk massage i Randers der kommer måske et skriv senere

Venligst 8000

Hej 8000.

Ja-tak, det "skylder" du vist os andre. Vi er lidt nysgerrige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...