Hop til indhold

Amanda nær Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i aften været et smut hos Amanda der ind i mellem annoncerer på annoncelight

Amanda er utroligt i møde kommende over mail, hvor man aftaler tid og sted.

Amanda er skide sød og hun er helt bestemt DEN smukkeste jeg har set i branchen. Hun har en fantastisk flot krop med et par MEGET faste små bryster. Amanda er let at tænde og hun nyder tydeligt at have besøg

Hvad der skete i aften i hendes værelse vil jeg ikke skrive noget om, da det er MIN oplevelse med hende. Jeg vil dog give hende topkarakter over hele linjen og  klart anbefale at man prøver at få et møde i stand med hende, hvis man er i nærheden og under 40.

https://annoncelight.dk/annonce/174377/skal-vi-lege-i-dag-mandag

Skrevet

Har prøvet at sende hende en mail - så må vi se om hun har lyst til at svare :-)

Såfremt det bliver til noget, skal jeg nok lige smide en opfølgning herind.

Skrevet

Jeg sendte hende også en mail d. 16. efter at have læst ovenstående anmeldelse. Det er tre dage siden, men endnu intet svar. :???:

Håber det kommer...

Skrevet

Hvad er det for et link? Har det noget med Amanda at gøre? :)

Skrevet

Hvad er det for et link? Har det noget med Amanda at gøre? :)

Det er spam. Undlad at trykke på den type links. Se evt. på antallet af brugers indlæg, før du trykker på et link. Får,du mistanke om, at noget spam, bør du trykke på 'anmeld' nederst i indlægget. Samme indlæg lægges typisk i flere strenge samtidigt. Jeg har anmeldt denne bruger,som spammer.

Og nu er indlægget allerede fjernet!

Redigeret af Gammelnok

Skrevet

Tak Gammelnok. :) 
Ja, jeg var sgu lidt for hurtig der. Gik ind på linket men fik hurtigt lukket for siden igen.
Så senere at brugeren havde været en del om sig med de links der...

Men ærgeligt at hverken jeg eller andre har hørt tilbage fra Amanda. Håber da ikke hun er stoppet...

Skrevet
  • Author

Jeg tror nu bare man skal holde øje med hvornår hun annoncerer, da det bestemt ikke er et fuldtidsjob hun i det her.

Som jeg fik det at vide, så er det noget hun gør når lysten kommer duer hende :-)

Skrevet

Jeg tror der er en grund til at hun ikke har svaret:

* At du er over 40 år

* At du ikke har medsendt et billed. (Da hun får mange henvendelser tager hun dem der sender billeder med i første omgang)

* At du vil have noget som hun ikke tilbyder eks. anal, urin mv.

* At du har skrevet en "useriøs" besked som eks. "skal vi kneppe" færdig slut.

Hvis ikke, så send hende en mail igen ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.