jydskfyr 98 Skrevet 16. December, 2014 Hej, Jeg overvejer at lave en aftale med dem her: https://annoncelight.dk/annonce/174403/fraekt-liderligt-par Er der nogen der har nogen erfaringer? Eventuelt bare om hvorvidt de er ægte nok, eller om det er en snydeannonce og jeg risikerer at de bare smutter når de har fået pengene i hånden? På forhånd tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. December, 2014 Pigen på første billede, arbejde på klinik i København - kan ikke huske hendes navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 16. December, 2014 ja jeg synes os at det lyder spændende.. jeg ser det samme som TboneDK, jeg genkender os det første billede, er bare heller ikke sikker på hvorfra. kan det være hende fra cassiopeiastars, som der var lidt debat omkring i en anden tråd for kort tid siden hvor hun selv deltog lidt uheldigt, og derefter forsvandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 17. December, 2014 ja jeg synes os at det lyder spændende.. jeg ser det samme som TboneDK, jeg genkender os det første billede, er bare heller ikke sikker på hvorfra. kan det være hende fra cassiopeiastars, som der var lidt debat omkring i en anden tråd for kort tid siden hvor hun selv deltog lidt uheldigt, og derefter forsvandt? Det er Melissa fra cassiopeiastars. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg