Hop til indhold
CUPIDO

Rumænske piger

Recommended Posts

Rumænske piger er begyndt at annoncere på Annoncelight.

her er en af dem.:

https://annoncelight.dk/annonce/174499/tina-71410353

Kontaktede hende, mandag aften, hun havde et værelse og ville samles op bag hotel City i Odense.

Ringede til hende da jeg holdt der, hun ville komme ned og hente mig i løbet af 5 min.

Da hun kom, iført varmt vintertøj, skulle vi kører til hotel i Næsby, hvor hun havde et værelse.

Hun kom ikke fra hotel City.!!

Så lurede jeg hende.

Det var en af de rumænske gadepiger.

Så nu kostede et blow pludselig 500 og en halv time 1000 kr.

Men den pris ville jeg ikke betale for en gennem kold pige.

Så derfor blev det aflyst.

Senere kørte jeg gennem gaden, og rigtigt nok stod hun der.

Billederne af hende passer, udseende, håret og farven.

Hun arbejder sammen med Donna, som der er et link til her.:

https://annoncelight.dk/annonce/174491/donna-odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hello. Cupido. The Romanian girls are in fact much older are vulgar faces.They were in the same place as me   Made me problems in Odense with police.  Greetings Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello. Cupido. The Romanian girls are in fact much older are vulgar faces.They were in the same place as me   Made me problems in Odense with police.  Greetings Sara

Det er da ikke pænt at svine konkurrenterne til på den måde. Og hvordan kan du få problemer med politiet? Det kan man kun få hvis man har gjort noget forkert! Men det er vel også en måde at få kunder på når man på den måde kommer med injurierende udtalelser om andre piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Through these girls had to leave the hotel and thus cancel the meeting. As I talked with the police laughed at these girls and commented that what I speak.I pay Danish  taxes and I think it saved me. I never do any girl problems, on the contrary as some have trouble trying to help her. Well, each person is different. Why be jealous everyone is doing as he can. Best Regards. Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

jeg må erkende, en kold pige/kvinde siger mig ikke ret meget,

Kolde hænder på et vis sted, hos en mand, er ikke særlig rart.

Når man forventer at besøge en varm GP, iført indbydende pikanterier,

og man møder en pige i stor overfrakke, halstørklæde  og hue.

som først skal indendørs og i bad, efter kontakt med gadens kontakter, klædes om og smeltes inden personkontakt kan indledes.

så må jeg erkende at festen slutter her..

Ikke nok med at jeg med tidligere telefonkontakt, havde fået oplyst at det var et hotel i Odense N.

så vidste jeg hvor det var.

Og hvor jeg ringede fra, men skulle hente GP bag Hotel City, Pjentedamsgade i Odense Centrum.

og kører tilbage til Odense N.

Med dårlige odds, en fremmed kvinde i bilen, når man er gift.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Through these girls had to leave the hotel and thus cancel the meeting. As I talked with the police laughed at these girls and commented that what I speak.I pay Danish  taxes and I think it saved me. I never do any girl problems, on the contrary as some have trouble trying to help her. Well, each person is different. Why be jealous everyone is doing as he can. Best Regards. Sara

 

These girls should mind their own business, I hope this experience will not prevent you from coming back to Odense again. I for sure had a nice time with you  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg læste om rumænske piger i Odense, faldt min tanke straks på gadepigerne .

Havde de lavet en Base, Klinik, eller hvorledes.

eneste måde at finde ud af det på, var at ringe til en af pigerne og få kontakt.

Bekræftelse på at de havde taget en vending, fra gadepiger, her i den kolde tis, til klinikpiger.

men stadig temmelige forfrosne.

så deres initiativ falde til jorden hos mig.

skal jeg have et hurtigt blow, er det ikke på denne årstid, men må vente til varmere tider.

Hvor tøjet kan komme af pigerne og beføling på deres kroppe, mens blowet foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...