HappyHippo 4624 Skrevet 16. December, 2014 med lige godt og vel 1 uge til Jul, vil jeg gerne ønske alle en glædelig jul må i alle få hvad i ønsker jer samt hygge jer med jeres kære ho ho ho kram & knus til alle 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 16. December, 2014 Glædelig jul til dig, Hippo :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. December, 2014 Glædelig jul til dig Hippo samt alle andre. Yes alle julegaverne er købt og er klar. Har kikket dybt i pungen og der ligger stadig lidt mønt. Så nu er der kun en ting tilbage at gøre, men hvem skal jeg besøge. Skal det være den underskønne Liv? Eller fantastiske Claudia i Ahornsgade? Måske min gamle veninde Louise i Gentofte? Mens jeg finder ud af det ønskes i alle en god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 16. December, 2014 (edited) Glædelig jul til alle (og det gælder også alle de prostituerede som jeg ikke giver gaver) Redigeret 16. December, 2014 af Fisseslikkeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 også en glædelig jul til alle fra aben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg