Gæst Skrevet 16. December, 2014 (edited) Hvad ønsker du dig mest af alt til juleaften? Lige bortset fra fred i verden og andre meget uopnåelige ting. Selv ønsker jeg, at min søn (på halvandet) får en fantastisk jul, og det arbejder jeg så hårdt på at gøre til virkelighed. Selv er der ikke noget, jeg sådan står og mangler, men en hvis familien diskede op med et gavekort til en sød GP, ville det da ikke være helt dårligt Hvad ønsker du dig? Redigeret 16. December, 2014 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2014 Nytårsaften eller juleaften?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2014 Nytårsaften eller juleaften?? Juleaften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2014 Helt klart en af dem her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas O'Malley 43 Skrevet 16. December, 2014 Julemaden er det bedste ved julen. Så mit ønske er bare at den er super god, og ikke bliver brændt på eller noget bliver tørt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg