Hop til indhold

Paulina i Sydhavnen

Featured Replies

Skrevet

Ærede medlemmer, så har jeg været på udflugt igen.

Denne gang 2 besøg hos samme pige med halvanden uges mellemrum. Det er der en god grund til. For hold da k... hun er lækker. Billederne er 100% af hende. Første besøg var som om vi havde kendt hinanden længe...Hun kunne det der med tunge kyssene (jeg vil ha dig NU) agtige måde. Dejlig dyb fransk (jeg valgte det med gummi) og hendes rideteknik.??? wow, der kom jeg sgu, plejer ellers at ku nå flere stillinger, men nåede ikke flere for hun ka bare det der og jeg lod mig rive med.

Anden gang, samme seance med der afsluttede vi bagfra, stående hvor hun gav den gas og virkede til at nyde det....øøøøh det gjorde jeg også he he.

Hun er lækker og billederne....tjaa de taler vist for sig selv

Hov og så lige et link. http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22276

Jeg ved ikke hvor lang tid hun er her, men mon ikke hun tager hjem over jul og nytår

Og som altid: Pas på hende, selvom hun er farlig for indholdet på min bank konto

God jul og godt nytår

Skrevet

Hvor lang tid tog du? 15/20/30 min..?

Skrevet

Denne gang 2 besøg hos samme pige med halvanden uges mellemrum. Det er der en god grund til. For hold da k... hun er lækker. Billederne er 100% af hende. Første besøg var som om vi havde kendt hinanden længe...Hun kunne det der med tunge kyssene (jeg vil ha dig NU) agtige måde. Dejlig dyb fransk (jeg valgte det med gummi) og hendes rideteknik.??? wow, der kom jeg sgu, plejer ellers at ku nå flere stillinger, men nåede ikke flere for hun ka bare det der og jeg lod mig rive med.

Anden gang, samme seance med der afsluttede vi bagfra, stående hvor hun gav den gas og virkede til at nyde det....øøøøh det gjorde jeg også he he.

Hov og så lige et link. http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22276

Jeg ved ikke hvor lang tid hun er her, men mon ikke hun tager hjem over jul og nytår

Og som altid: Pas på hende, selvom hun er farlig for indholdet på min bank konto

God jul og godt nytår

Kan godt forstå man kan blive afhænig af sådan en godte ;-)

Skrevet

Ja, dejlig pige omend babserne er lidt for plastikagtige.

Skrevet

God jul og godt nytår

Ja genkendelsen glæde, har haft fuldstændig samme oplevelse,

Sidste dag er d 23 Dec 

Skrevet
  • Author

TTT, jeg købte 20 min til 600,-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.