Hop til indhold
Fissehviskeren

Bedste kondomer?

Recommended Posts

Nu ved jeg det i DK er normalt at pigerne har deres egne kondomer med, men jeg foretrækker at finde mine egne. Jeg har prøvet mange forskellige og jeg har også mine favoritter, men jeg ville alligevel høre både pigerne og drengene herinde hvilke kondomer de foretrækker....

 

Mine favoritter er Crown Skinless Skin Condoms som jeg bestiller fra England eller USA. De er super følsomme og holdbare. Har prøvet de der Sagami latex fri. De er også meget gode, men føles lidt som at have en slap sok på mini-me. Crown er efter min mening de bedste i verden. Ærgerligt at man ikke kan få dem herhjemme...

 

Køber I jeres egne kondomer som mig eller accepterer i bare hvad pigen har med? HVad siger pigerne? Hvad foretrækker I og tillader I at vi bruger vores egne kondomer? Jeg har prøvet et par gange hvor der var lidt skepsis indtil jeg selv lod pige åbne en frisk æske....  :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køber I jeres egne kondomer som mig eller accepterer i bare hvad pigen har med? HVad siger pigerne? Hvad foretrækker I og tillader I at vi bruger vores egne kondomer? Jeg har prøvet et par gange hvor der var lidt skepsis indtil jeg selv lod pige åbne en frisk æske....  :)

Jeg har ikke mødt en pige, der ikke ville acceptere mine kondomer. På et tidspunkt gjorde jeg meget ud af at finde de bedste - og kan da anbefale de amerikanske Trojans.

På det seneste er jeg faldet af på den, og accepterer bare pigernes - og det fungerer ikke! Jeg kan tit ikke mærke andet end en varmeforskel når jeg trænger ind, og det er altså ikke nok til at jeg får fornøjelse af det. Så det må være et af mine nytårsforsætter, at finde noget ordentligt gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er ret ligeglad med mærker, bare størrelse og form er ok. Jeg har præference for Okeido som passer fint til mig. De der kondomer som bliver delt "gratis" ud er dog virkelig dårlige og meget lidt holdbare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Danmark kan jeg egentlig godt lide dem som hedder King Size XXL.

Men selv om det er ganske morsomt med den rette pige, kan jeg godt føle det bliver lidt plat pga gummiets navn...

Jeg er ikke enormt bygget, men meget stramme kondomer er ikke lige sagen, og jeg har aldrig oplevet at de sidder løst.

Som regel bruger jeg pigens - men kæmper ofte med følelsen som følge deraf, især hvis hun også sætter dem uheldigt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Mange siger at London skulle være super gode. Den anden dag da jeg var på apoteket så jeg nogen som hed "Grande" måske en mulighed :)

Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornemmer at nogle piger vælger meget stramme kondomer for at sikre sig mod at de glider af, når der kommer gang i løjerne. Min erfaring er dog, at netop de stramme kondomer har lettere ved at kravle tilbage hvor de kom fra, og jeg er ellers ret gennemsnitlig hvad den del af fysiognomien angår. Det går helt klart bedst med gummi, der passer til størrelsen, og det ved vi nok bedst selv. Fremover vil jeg tage mine egne med og håbe pigen accepterer det. Tak for tippet.

Venligst

Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...