Hop til indhold

Diskret sted i bil omkring Odense

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har brug for at finde et diskret sted hvor man kan dyrke sex i bilen i eller omkring Odense. Er der nogen der har gode erfaringer med egnede steder. Skriv gerne med tips.

Mvh

Esbjergdreng

Skrevet

Yep du kan låne min dobbelt garage. Jeg sætter gerne lidt kaffe og væske frem også. Hvis du foretrækker lidt varme, siger du bare til, så tænder jeg også varmeblæseren. Der er faktisk rigtigt hyggeligt i min garage, og hvis du tænder på at kneppe lidt forskellige steder, så kan du også tage hende på min motorcykel.

Skrevet

Hvordan gik det med frække charlotte :)   Fik du mødt hende ?

Skrevet

Hvordan gik det med frække charlotte :) Fik du mødt hende ?

Ja, hun er rigtig fræk.

Skrevet

der er flere gode steder i fx kerteminde og Munkebo . ;)

Skrevet

Hvordan gik det med frække charlotte :)   Fik du mødt hende ?

Er det noget internt, eller må vi andre høre mere? ;)

Skrevet

Carl F gamle lager, er ved at blive renoveret, men ned af indkørslen og til højre.

30 m. henne er der et hul ind,

Bak ind så kan der godt foregå noget bag bilen, eller der er et bord 5-10 m derinde, så kan svesken få den der.

Men hvorlænge den kan benyttes ved jeg ikke, tømmerfirma arbejder i Carl F bygningen, og der flytter et firma ind.

Gadepigerne benytter lige nu stedet.

Svendsagervej mellem Seden Og Aasum, lige ved skoven, stor p plads.

P. plads ved congrescentret.

kommer du ind fra Ørbækvej hen til rundkørslen, næsten hele vejen rundt (faktisk til venstre) hvis rundkørslen ikke var der.

Så kommer du ind på p-plads og drejer til højre så er der rigeligt ugenert plads, hvis der ikke lige er Messe /udstilling i Centret.

Halvdelen står lige nu under vand, så pas på med det.

Snablen skal vel ikke dyppes der, men andre fugtige steder

Det var lige et par pladser, flere kommer senere.

der var lige lidt mere.

Den store rundkørsel ved Ørbækvej i odense Sø,

der er pendlerpladsen,

der Holder en del lastbiler som skjuler godt for aktiviteterne .

Solcentre i Odense , men hav altid penge med til en gang sol, hvis ejer skulle være/komme der, så er det bare at betale og fortsætte fornøjelserne.

Der ligger et i Kochsgade..

God fornøjelse.

vil da gerne læse lidt om hvad og hvor du kom/kommer, og om det var noget du kunne bruge

Skrevet

Carl F gamle lager, er ved at blive renoveret, men ned af indkørslen og til højre.

Bak ind så kan der godt foregå noget bag bilen, eller der er et bord 5-10 m derinde, så kan svesken få den der.

Men hvorlænge den kan benyttes ved jeg ikke, tømmerfirma arbejder i Carl F bygningen, og der flytter et firma ind.

Mange tak for alle dine brugbare tip. Jeg er dog usikker på hvad det er for en lagerbygning du omtaler. Havde selv kun Congresscenteret i tankerne.

Skrevet

Carl F, ligger på Petersmindevej, lige over for nr 6, er indkørslen ned til pladsen

Hvis du bruger krak, med luftfoto, kan du se det hele, lidt fra oven.

Kører du fra sct Jørgens gade, og drejer ind mod Biltema og Plantorama, fortsætter lige ud, i stedet for at dreje hen af Petersmindevej, kommer du til en stor p-pads, som også kan bruges om aftenen, i mørke.

om dagen er der mange voksne skoleelever.

Kør en tur om dagen og udkig de gode holdepladser, så kommer der helt sikkert noget godt på gavtyven, lille Viggo, om aftenen.

er det gadepiger du vil have med på galaj???

Skrevet

Gadepigerne benytter lige nu stedet.

Svendsagervej mellem Seden Og Aasum, lige ved skoven, stor p plads.

P. plads ved congrescentret.

kommer du ind fra Ørbækvej hen til rundkørslen, næsten hele vejen rundt (faktisk til venstre) hvis rundkørslen ikke var der.

Så kommer du ind på p-plads og drejer til højre så er der rigeligt ugenert plads, hvis der ikke lige er Messe /udstilling i Centret.

Halvdelen står lige nu under vand, så pas på med det.

Snablen skal vel ikke dyppes der, men andre fugtige steder

Det var lige et par pladser, flere kommer senere.

der var lige lidt mere.

Den store rundkørsel ved Ørbækvej i odense Sø,

der er pendlerpladsen,

der Holder en del lastbiler som skjuler godt for aktiviteterne .

Solcentre i Odense , men hav altid penge med til en gang sol, hvis ejer skulle være/komme der, så er det bare at betale og fortsætte fornøjelserne.

Der ligger et i Kochsgade..

God fornøjelse.

vil da gerne læse lidt om hvad og hvor du kom/kommer, og om det var noget du kunne bruge

Der ligger da igen skole på Svendsagervej.

Skrevet

der er flere gode steder i fx kerteminde og Munkebo . ;)

Kan du uddybe de steder lidt, kommer af og til i det område nemlig..

Skrevet

Svendsagervej, P-plads, Ved SKOVEN, !!!

Ikke noget med en skole og elever.

skole og elever er er bag Plantorama.

Men selvfølgelig er det da mere hyggeligt, hvis der klappes af pigens ihærdige sutten,

eller når manden skubber bag på pigen med lemmet godt oppe.

Skrevet

Svendsagervej, P-plads, Ved SKOVEN, !!!

Ikke noget med en skole og elever.

skole og elever er er bag Plantorama.

Men selvfølgelig er det da mere hyggeligt, hvis der klappes af pigens ihærdige sutten,

eller når manden skubber bag på pigen med lemmet godt oppe.

Det var mig som læste forkert. Nå så du mener ude ved H.C. Andersen skoven :-P

Skrevet

Ja du har ret, jeg kunne ikke komme på navnet i skrivende stund.

Så godt du kan hjælpe en ven i nød.

Og hjælpe alle de mænd som skal bruge et sted at parkere, for at hygge sig med en kvinde.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvad med odense N? Er der noget sted for bil sex i stige eller Odense n?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.