Hop til indhold
The Deep

Tak for denne gang Alia

Recommended Posts

Jeg synes også, at det længe har set ud som om, at hun var på vej til at stoppe i denne branche (Grundet meget få/pludselige vagter).

Men jeg tror ikke, at du skal tage The deeps ord som et faktum. Tror såmænd bare, at han er ude og samle julelodder ind. Bare se på hans seneste anmeldelser, alle pigerne har næsten fået samme karakterer, og de er så korte, at de kan være gældende for samtlige piger. Han skriver så kort, at det faktisk ikke giver nogle oplysninger om selve pigen, men bare en "generel" anmeldelse. Desuden lyver han i en af hans anmeldelser, men det er så, hvad det er :-)

Det her skal ikke ses som mudderkastning, bare en konstantering af at The deeps ord måske ikke er 100 % gældende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da, det er klart :-) Alle har ret til at skrive herinde. Synes bare det er lidt spøjst med alle dine anmeldelser her i December, det er som om, at du samler på julelodder ;-) Desuden er det højst mærkværdigt, at du i morges kl. 09.21 og 09.36 anmelder to vidt forskellige piger, men pigerne får præcis de samme karakterer med de samme +'ere. Copy paste, det tror jeg nok ;-) Derfor skal dine svar nok tages med et gran salt her i December :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit ord er lige som gældende som dine og resten af folk herind!

Brug hvad i kan og smid resten ude   :smile:

 

Dine anmeldelser er så intetsigende, at der intet er at smide ud af :mad:

 

Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes vi skal lade folk anmelde som de ønsker - og så nøjes med at læse dem vi gider. Og huske at læse mellem linierne...

Det er jo trods alt mangfoldigheden, som gør siden her... og værd at hente oplysninger og info omkring de forskellige piger.

 

God jul

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at man nåede at møde denne vidunderlige skabning.

Hun er en af de oplevelser jeg aldrig vil glemme og jeg håber da på at få mulighed for at gøre det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være efter dig, The Deep, men føler ærlig talt, at du har brug for et lille venskabeligt råd.

Du skrev i denne tråd som om, at du havde 100 % styr på, at Alia ikke kom tilbage, og at du havde fået det bekræftet (Det antyder du i hvertfald). Faktum er dog, at du ikke havde ret i dine gætterier. Når folk på et anonymt forum som dette skriver usandheder og gætterier, så ødelægger det noget af den tillid/troværdighed som er meget vigtig for et board som dette. Hvis alle bare skrev hvad de troede, hvordan tror du så, at forummet ville se ud?- Du har ret, det ville i sidste ende betyde, at forummet ville lukke ned. 

Først tog du fejl med Candy, og senere hen med Alia. Er du for guds skyld ikke sød at stoppe med dine gætterier? :-)

Aner ikke om det er fordi du gerne vil samle lodder, eller om du lider af selvværds problemer, og har brug for at føre dig frem. Men er du ikke sød kun at skrive noget, når du er 100 % sikker på det? :-) Det vil jeg - og sikkert også alle andre sætte stor pris på! :-)

God jul herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden lyver han i en af hans anmeldelser, men det er så, hvad det er :-)

Det her skal ikke ses som mudderkastning, bare en konstantering af at The deeps ord måske ikke er 100 % gældende.

Forskellen på mudder og oplysning er om du går efter bolden eller manden. Her går du udelukkende efter manden, når du ikke oplyser, hvad løgnen går ud på eller i hvilken anmeldelse den står. Altså mudder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellen på mudder og oplysning er om du går efter bolden eller manden. Her går du udelukkende efter manden, når du ikke oplyser, hvad løgnen går ud på eller i hvilken anmeldelse den står. Altså mudder.

I candy's tråd. Jeg fik at vide at hun i hvert fald vikle komme tilbage en gang mere, mens the deep påstod at det var slut, og det holdt sjovt nok ikke stik - ligesom mange af de andre udmeldinger han er kommet med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...