Hop til indhold
Zebra

gfe Flensborg

Recommended Posts

Hejsa smutter en tur til Flensborg tirsdag og søger en god gfe oplevelse. Havde planer om at besøge eva som fik gode anmeldelser og var total lækker. Men kan se at hun er forsvundet for denne gang. :-(. Har kigget sex-nord igemmen og engelsburg. Men syntes ikke jeg kan finde nogle gode anmeldelser her i forum, som passer med nogle af de piger der er at træffe i øjeblikket. Har jeg overset nogle eller er der nogle her inde der har et godt bud på hvem der kan give en god gfe oplevelse ???..håber på lidt input, så min dag imorgen bliver super fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa smutter en tur til Flensborg tirsdag og søger en god gfe oplevelse. Havde planer om at besøge eva som fik gode anmeldelser og var total lækker. Men kan se at hun er forsvundet for denne gang. :sad:. Har kigget sex-nord igemmen og engelsburg. Men syntes ikke jeg kan finde nogle gode anmeldelser her i forum, som passer med nogle af de piger der er at træffe i øjeblikket. Har jeg overset nogle eller er der nogle her inde der har et godt bud på hvem der kan give en god gfe oplevelse ???..håber på lidt input, så min dag imorgen bliver super fræk.

 

Du har ikke overvejet:

 

http://en.the-pclub.de/

 

Her kan du vælge og vrage og flirte lidt med pigerne på forhånd. Kan se f.eks Lolita er tilbage  :D

 

http://www.pentagone.de/facebook.php

 

Kunne også være en mulighed, men ingen har hidtil anmeldt stedet eller fundet ud af prisnivauet, så vidt jeg har set.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

P club er ikke en mulighed både fordi jeg er i firmabil med reklamer på og så har jeg været forbi i sommers og det var en kedelig oplevelse. Fik 2 runder men begge piger var uoplagte og der var ikke meget gfe over det. Men tak for budet jernsvin. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

P club er ikke en mulighed både fordi jeg er i firmabil med reklamer på og så har jeg været forbi i sommers og det var en kedelig oplevelse. Fik 2 runder men begge piger var uoplagte og der var ikke meget gfe over det. Men tak for budet jernsvin. :smile:

 

Du kan bare parkere ved Förde Park, Bauhaus mv. og gå dertil - der er altså ikke særlig langt.

 

Du må lære at kigge pigerne an, inden du tager dem med ovenpå - og det er ikke altid de flotteste som f.eks Eva Love, er de mest spændende ovenpå - jeg synes ikke jeg kan erindre en, som ikke var frisk ovenpå - selv Eva havde jeg en god oplevelse med  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være jeg var der på en uheldig dag og når det ikke har været positiv besøg, er det ikke mit første valg. Men det kan da være det ender med et besøg. Hvis ikke der kommer andre gode forslag. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv evtentuelt Feldstrasse 18 ved siden af Købmandsgården.

Jeg kender ikke de piger der er der i denne uge; men der kommer mange gode anmeldelser fra latinoerne i det hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gunger...Håber stadig på et godt forslag ang. Gfe oplevelse imorgen i Flensborg. Der er jo stadig lidt tid at løbe på. ;-)

Men har kigget lidt på Perla på field road 18. Hun ser nydelig ud. Prøver også at tjække feldstresse ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zebra, desværre jeg kender ikke nogen af de piger der er på markedet i tiden som GFE. 

Jeg kender jo heller ikke alle. Så mit råd var lidt generelt.

Fieldroad / Feldstrasse, det er samme adresse, lige ved siden af købmandsgården.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...