Zebra 7 Skrevet 15. December, 2014 Hejsa smutter en tur til Flensborg tirsdag og søger en god gfe oplevelse. Havde planer om at besøge eva som fik gode anmeldelser og var total lækker. Men kan se at hun er forsvundet for denne gang. . Har kigget sex-nord igemmen og engelsburg. Men syntes ikke jeg kan finde nogle gode anmeldelser her i forum, som passer med nogle af de piger der er at træffe i øjeblikket. Har jeg overset nogle eller er der nogle her inde der har et godt bud på hvem der kan give en god gfe oplevelse ???..håber på lidt input, så min dag imorgen bliver super fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 15. December, 2014 (edited) Hejsa smutter en tur til Flensborg tirsdag og søger en god gfe oplevelse. Havde planer om at besøge eva som fik gode anmeldelser og var total lækker. Men kan se at hun er forsvundet for denne gang. . Har kigget sex-nord igemmen og engelsburg. Men syntes ikke jeg kan finde nogle gode anmeldelser her i forum, som passer med nogle af de piger der er at træffe i øjeblikket. Har jeg overset nogle eller er der nogle her inde der har et godt bud på hvem der kan give en god gfe oplevelse ???..håber på lidt input, så min dag imorgen bliver super fræk. Du har ikke overvejet: http://en.the-pclub.de/ Her kan du vælge og vrage og flirte lidt med pigerne på forhånd. Kan se f.eks Lolita er tilbage http://www.pentagone.de/facebook.php Kunne også være en mulighed, men ingen har hidtil anmeldt stedet eller fundet ud af prisnivauet, så vidt jeg har set. Redigeret 15. December, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebra 7 Skrevet 15. December, 2014 P club er ikke en mulighed både fordi jeg er i firmabil med reklamer på og så har jeg været forbi i sommers og det var en kedelig oplevelse. Fik 2 runder men begge piger var uoplagte og der var ikke meget gfe over det. Men tak for budet jernsvin. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 15. December, 2014 P club er ikke en mulighed både fordi jeg er i firmabil med reklamer på og så har jeg været forbi i sommers og det var en kedelig oplevelse. Fik 2 runder men begge piger var uoplagte og der var ikke meget gfe over det. Men tak for budet jernsvin. Du kan bare parkere ved Förde Park, Bauhaus mv. og gå dertil - der er altså ikke særlig langt. Du må lære at kigge pigerne an, inden du tager dem med ovenpå - og det er ikke altid de flotteste som f.eks Eva Love, er de mest spændende ovenpå - jeg synes ikke jeg kan erindre en, som ikke var frisk ovenpå - selv Eva havde jeg en god oplevelse med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebra 7 Skrevet 15. December, 2014 Det kan være jeg var der på en uheldig dag og når det ikke har været positiv besøg, er det ikke mit første valg. Men det kan da være det ender med et besøg. Hvis ikke der kommer andre gode forslag. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 15. December, 2014 Prøv evtentuelt Feldstrasse 18 ved siden af Købmandsgården. Jeg kender ikke de piger der er der i denne uge; men der kommer mange gode anmeldelser fra latinoerne i det hus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebra 7 Skrevet 15. December, 2014 Gunger...Håber stadig på et godt forslag ang. Gfe oplevelse imorgen i Flensborg. Der er jo stadig lidt tid at løbe på. Men har kigget lidt på Perla på field road 18. Hun ser nydelig ud. Prøver også at tjække feldstresse ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 15. December, 2014 Zebra, desværre jeg kender ikke nogen af de piger der er på markedet i tiden som GFE. Jeg kender jo heller ikke alle. Så mit råd var lidt generelt. Fieldroad / Feldstrasse, det er samme adresse, lige ved siden af købmandsgården. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg