Hop til indhold
Gammel rotte

Flat99

Recommended Posts

Hun har meget store bryster synes jeg. Er mere til Victoria og Milena. Ellers enig :grin: .
Har været tæt på at komme forbi, men indtil videre er det ikke blevet til noget. Det er i overvejelserne hver gang jeg skal ned og aflevere en ladning. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har meget store bryster synes jeg. Er mere til Victoria og Milena. Ellers enig :grin: .

Har været tæt på at komme forbi, men indtil videre er det ikke blevet til noget. Det er i overvejelserne hver gang jeg skal ned og aflevere en ladning. 

 

"Hun har meget store bryster synes jeg" Lige præcis!! My kind of girl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fortsætter min research. Nogen der har været forbi flat99 for nylig? Alene Melissa på deres hjemmeside er jo årsag nok til at bosætte sig permanent i området. :smile:

 

Kan desværre ikke huske om hun var der - jeg havde nu mest øje for Milena:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan desværre ikke huske om hun var der - jeg havde nu mest øje for Milena:

 

Jeg var på stedet i sidste uge og havde lidt travlt, så jeg nåede kun en tur med Milena.

Hun er græsk og tilbyder det også. Hendes krop er lækker som bare f..... :-)

Lokalet er ikke så stort og meget tilrøget, så det er ikke et sted man sidder og hygger i længere tid.

Stedet egner sig mest til 1 - 2 timer og normalt ville jeg foretrække FKK, men jeg havde lidt travlt, så det nåede jeg ikke.

Jeg kunne dog godt finde på at komme igen, bare for en tur med Milena og så gå videre til en FKK og "arbejde" videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...