Hop til indhold
BigLivingDildo

Nogle gode steder i flensborg

Recommended Posts

Jeg søger nogle gode steder I flensborg, da jeg bliver forflytte til flensborg her i januar.

 

Håber der er nogle som kender nogle gode piger, meget gerne i 20'erne

 

Med gode priser og service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af pigerne er der en uge af gangen. Flere kommer igen og andre kommer så ikke igen. Nogle er der op til flere uger af gangen. Service og priser i Flensborg er i top. Der er flere tråde her i forummet med anmeldelser af Flensborgpiger. Eva, Canela og Veronika er nogle af dem som jeg kan anbefale. Men om de er der i januar skal jeg ikke kunne sige. Feldstrasse 18 er et godt sted. Ligeledes Burgstrasse 2 og Harrisleerstrasse 30. Waldstrasse har generelt også gode piger. Apenraderstrasse har jeg hørt meget godt om. Brug www.sexnord.de og www.fair-girls.de der finder du pigebørnene. God fornøjelse heldig karl. Hvis det var mig der skulle arbejde i Flensborg så ville både den ene og anden pung blive drænet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger nogle gode steder I flensborg, da jeg bliver forflytte til flensborg her i januar.

 

Håber der er nogle som kender nogle gode piger, meget gerne i 20'erne

 

Med gode priser og service

 

Der er flere tråde om pigerne og f.eks.:

 

http://en.the-pclub.de/

 

- bare søg på Flensburg.

 

Der findes flere andre klubber i Flensburg og en relativ ny, som desværre endnu heller ikke er alvorligt anmeldt herinde er:

 

http://www.pentagone.de/facebook.php

 

Men vi glæder os da til at høre om dine eskapader  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare som et supplement:

 

kaufmich.com  eller kaufmich.de

 

- som er nævnt før her på EG - er heller ikke det værste sted at orientere sig lidt om forholdene, men i modsætning til de andre nævnte site kræver kommunikationen her nogle tyskkundskaber, idet kontakten oftest forgår pr. mail (i starten) .... 

 

En helt anden site er "poppen.de" - her skal man dog tilmelde sig (det er dog gratis), og kan derefter søge efter interesserede emner i hel Tyskland mv., heriblandt også efter "FI" - som er en forkortelse for "finansielle interesser". I Flensburg og omegn er der en del muligheder .... men igen, også her kræves der sprokundskab, men når du nu flytter dernede, er det vel det mindste problem?

 

Go' fornøjelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...