Dressmann 580 Skrevet 14. December, 2014 Nogle som har besøgt hende https://annoncelight.dk/annonce/174230/jasmina-fraek-pige-med-arabiske-roedder-i-kolding-soendag og vil dele lidt om oplevelsen? Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 14. December, 2014 Nej men hold da helt op hvor hun ser skøn ud på alle fire.. Der er for langt til Kolding for mig, men bliver ved med at støde ind i hendes annoncer, simpelthen så unfair..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 15. December, 2014 Ja det kræver en plausibel forklaring - for at være væk i så lang tid ... Julegaveindkøb til fruen, måske Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 15. December, 2014 Tror at min fem times fravær sådan er svær at forklare.. men et godt bud, men så skal gaven da også være noget specielt.. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 15. December, 2014 Tror at min fem times fravær sådan er svær at forklare.. men et godt bud, men så skal gaven da også være noget specielt.. I sidder da vist lårene af hinanden....... kom dog ud i verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigsize 48 Skrevet 15. December, 2014 hey.. har været hos hende da hun var på fyn... og der ligger også en anmeldelse om hende nogle gange hjælper det at kigge andre steder i forummet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg