Gammel rotte 1256 Skrevet 14. December, 2014 Hvad ville I bruge tiden til? Atmos, Harmonie, eller Flatrate (kende ikke til om der er nogen), eller noget helt andet... Håber på mange gode forslag, og kommer selvfølgelig med en rapport om udfaldet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 14. December, 2014 Jeg er selv stor fan at Harmony. Der er noget flat rate i Hamburg, men ved ikke hvor godt det er nu har kun varet der 1 gang for ca. 18 mdr. siden. Den gang hed det Optasia i dan hedder det Fantasy et eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. December, 2014 Flatrate i Hamburg, det bliver vel Fantacy- Lounge, søg på trådene herinde. Jeg er selv i området på onsdag og vakler lidt mellem Aphrodiete ved Kiel (flatrate) eller Harmony. Harmony er lidt afhængig af line-uppet. Er der andre der vil på Harmony kommer jeg gerne uanset hvilke piger der er, det er altid hyggeligt at være flere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg