Hop til indhold
Guest Aalborg

Nyt sted: Top Thai Massage, Vardevej 20, 7100 Vejle

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej OD og alle andre brugere af EG.

I dag har jeg aflagt stedet et research-besøg for alle jer interesserede.

Stedet er rigtig flot indrettet og totalt nyrenoveret med to store lukkede rum, en stor opholds-/venterum og et nyt badeværelse. Ligger dog ikke særligt diskret, men lige ud mod Vardevej.

Stedet åbnede officielt i fredags, men vist allerede delvis klar til brug i starten af ugen.

Jeg havde bestilt tid hos mutter selv, Eive. Hende havde jeg hørt/læst meget godt om, da hun arbejdede i Kayly.s i Vejle.

Eive selv er ikke specielt køn, men utroligt charmerende, 32 år (efter egen oplysning), lille og slank. Har dog flere strækmærker på maven, så mon ikke hun har født et/flere børn??

Jeg fik en go` behandling med "det hele", men prisen var også i den meget høje ende af skalaen, men kvalitet og pris taget i betragtning, så kommer jeg igen - for sure. 

Der er endnu ingen hjemmeside, men den kommer måske.

Tlf. til stedet. 5275 5415.

Eive er der næsten hele tiden selv, dog ikke de dage hun går på languages-school. Hun har dog en medhjælp, der kommer ved middagstid. Hun er meget lille og slank, alder?. Sød at se og snakke med. Jeg stødte på hende i venterummet, da jeg var på vej til badet.

Til OD til videre ekspedition og opdatering.

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej

Hvad er i den dyre ende?

Hej.

1.500 kr. for "det hele"

Mange andre steder koster det 1.000-1.200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej

...er lidt uerfaren indenfor dette område så jeg spørger forsigtigt...hvad er inkluderet i "det hele"?

Hej.

"Det hele." Ja, det hele, eller fuld pakke, om du vil!

Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omkring prisen, så er hun til at snakke med. Da hun var det andet sted kunne man godt få hele pakken for 1.000... Desværre skal man lige forklare hende at hun ikke er i København, indtil hun selv kan huske det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

"Det hele." Ja, det hele, eller fuld pakke, om du vil!

Aalborg

Sorry jeg er lidt uvidende. Spørger så lidt mere direkte...hvad er 'med' og hvad er 'uden' og hvor/hvordan kan man 'gøre sig færdig' ('med'/'uden')?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...