Hop til indhold

Eletro stimulation

Featured Replies

Skrevet

Hej..

Jeg søger en pige/kvinde der enten har erfaring med elektro stimulation eller kunne tænke sig at prøve det... Hvis du ikke har udstyret, har jeg selv noget, vi kan bruge...

Det må meget gerne være kombineret med let bondage... Så det jeg søger er en lidt dominerende pige/kvinde.. Der kunne tænke sig at trykke på nogle knapper... Og "pine" mig... ;-)

Jeg ved godt der findes nogle enkelte fuldtids dominerende glædespiger der ude... Men vil hellere besøge en lidt mere "amatør" agtig pige... Der er mere nærvær syntes jeg... :-)

Jeg bor i det østjyske, omkring Silkeborg... Men er mobil... Så tænker Midtjylland eller Østjylland eller måske Fyn ;-)

Send gerne pb hvis det er noget :-)

Redigeret af D.T.A.P

Skrevet

Hej prøv Sabrina fra Åbenrå, hun har udstyret og er rigtig dygtig til at bruge det.

Skrevet
  • Author

Tak for det.... Dog lidt langt at køre, havde håbet på noget tættere på... Men har fundet hendes annonce... Hun ser rigtig dejlig ud...

Andre gode bud ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.