Hop til indhold

Alica -- Pussygalores

Featured Replies

Skrevet

Hej EG :)

En anmeldelse fra mit besøg igår.

Havde egentlig tænkt mig at besøge Mira hos SG. Men hun var desværre fuldt booket da jeg ringede derud.

Så ringede i stedet til PG hvor Lucia og Alica var på. De har ingen billeder på PG's hjemmeside. Så det var lidt et sats at tage derind. Men noget skulle der ske :)

Det blev Alica jeg skulle have fornøjelsen af at møde. Hun er en rigtig køn pige. Alderen passer meget godt start/midt 20'erne hun har en dejlig flot og stram ungpige krop, der er dog ikke så meget bryst og røv, Men dejlig ser hun ud.

Startede med et hurtigt bad. Og Så lagde vi ud med at hun hyggede lidt om den. Hun sutter ganske godt. Og der efter sex i lidt forskellige stillinger, hun kysser ikke men tilgengæld kyssede hun en del med varme og våde kys op og ned af min hals og øre imens, det var vildt dejligt. Og mega frækt at se hende i spejlet ligge i Doggy og få den bagfra. Looove it. Ente det hel med at komme i missionær. Bagefter fik vi en lille snak, hun er sød at snakke med og hun snakker løs, måtte 2 gange da vi skulle igang sige ssshhh ssshh fordi hun blev ved :-)

Kan desværre ikke linke til hende men kun til deres hjemme siden www.pussygalores.dk man kan gå ind på vagtplanen og se hendes beskrivelse, ved at trykke på hendes navn. Hun er ikke til at finde under "pigerne"

Alt i alt en god oplevelse, med sød pige. Og blev mødt af en meget frisk og sød telefon dame. Det gør en stor forskel, da man allerede der føler sig godt tilpas og velkommen

God jul og weekend til jeg alle :)

/Rasmus

Skrevet

Det var godt nok modigt, at tage derud, nu når der ingen billeder var af hende.
Og ja, det er også min erfaring at Pussygalores har nogle søde og imødekommende telefonpiger. Det er også en vigtig faktor der spiller ind til et besøg :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.