Hop til indhold

Recommended Posts

Fik en gang massage af en "Ice" kvinde på ca 35. Hun var den smukkeste thai jeg nogen sinde har set. Hun arbejdede der kun ganske kort og så var hun væk. 

 

Kan i hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en gang massage af en "Ice" kvinde på ca 35. Hun var den smukkeste thai jeg nogen sinde har set. Hun arbejdede der kun ganske kort og så var hun væk. 

 

Kan i hjælpe

 

måske det ville hjælpe hvis du lige præciserer hvor og hos hvem du mødte hende?, og hvornår måske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Fik en gang massage af en "Ice" kvinde på ca 35. Hun var den smukkeste thai jeg nogen sinde har set. Hun arbejdede der kun ganske kort og så var hun væk. 

 

Kan i hjælpe

 

Meget ofte skifter Thaipigerne navn når/hvis de skifter sted ..... men ICE er et usædvanligt navn for en Thai og i flere perioder har der været en Thaipige hos Chandara på Hvidovrevej 233, som hed ICE.

 

Alder og beskrivelse passer fint (selv om det godt nok ikke er megen info at gå efter), og selv om ICE ikke figurerer på navnelisten hos Chandara, så mener jeg hun har været tilbage her siden oktober.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ice er nu et meget normalt navn for en thai. Kender op til flere der har det som deres rigtige nickname. Men også deres arbejdsnavn er det meget brugt.

Kender kun Ice fra Chandara og hun har ikke arbejdet i Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974

Rigtigt, men hun hedder jo ikke Ice,  men Joy.

 

 

 

 

 

-OD

 

Hun har også kaldt sig Ice på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...