Hop til indhold

Ice fra Albertslund/Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Fik en gang massage af en "Ice" kvinde på ca 35. Hun var den smukkeste thai jeg nogen sinde har set. Hun arbejdede der kun ganske kort og så var hun væk. 

Kan i hjælpe

• 2 weeks later...
Skrevet

Fik en gang massage af en "Ice" kvinde på ca 35. Hun var den smukkeste thai jeg nogen sinde har set. Hun arbejdede der kun ganske kort og så var hun væk. 

Kan i hjælpe

måske det ville hjælpe hvis du lige præciserer hvor og hos hvem du mødte hende?, og hvornår måske??

Skrevet

Kan i hjælpe

Meget ofte skifter Thaipigerne navn når/hvis de skifter sted ..... men ICE er et usædvanligt navn for en Thai og i flere perioder har der været en Thaipige hos Chandara på Hvidovrevej 233, som hed ICE.

Alder og beskrivelse passer fint (selv om det godt nok ikke er megen info at gå efter), og selv om ICE ikke figurerer på navnelisten hos Chandara, så mener jeg hun har været tilbage her siden oktober.

Skrevet

Ice er nu et meget normalt navn for en thai. Kender op til flere der har det som deres rigtige nickname. Men også deres arbejdsnavn er det meget brugt.

Kender kun Ice fra Chandara og hun har ikke arbejdet i Glostrup.

Skrevet

Mødte inat en ice på thaicorner , måske er det hende du søger.

Jeg vil mene at hun er mellem 30-35 år

Skrevet

Den ene af de to piger i denne annonce har tidligere arbejdet i Albertslund.

https://annoncelight.dk/showad/176185

Skrevet

Rigtigt, men hun hedder jo ikke Ice,  men Joy.

-OD

Hun har også kaldt sig Ice på et tidspunkt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.