Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen

Det er mit første indlæg.

Jeg har haft fornøjelsen at besøge Brenda i Daubjerg flere gange de sidste 4 måneder. Hun er en sød og forholdsvis smuk pige i slutning af 20erne. Hun er en glad og afslappet pige. Hun er god til engelsk og nem at snakke med. De billeder hun har på sin profil er hendes egne men med lidt Photoshop. Hun elsker sex og er med på næsten alt. Hun er meget nærværende og god til det franske. Hver gange jeg har bestilte en halv time, har jeg fået mere en 40 minutter. Hun er ikke en af dem der kigger på uret hele tiden. hun plejer altid at have et godt tilbud og men kan sagtens prutte om prisen. Stedet er forholdsvis diskret med sin egen parkering bag ved huset. og en genvej fra parkering til hovedindgang.

Hvis I er omkring Viborg så er hun absolut et besøg værd.

http://side6.dk/resultatside/?q=europaeiskepiger

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du sige noget om prisniveauet?

Jeg ringede engang for at spørge til prisen, men den pris jeg fik virkede voldsom - så jeg var i tvivl om det var telefondamens engelsk jeg havde svært ved at forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nogen gange sammen med Victoria, som også har været i Daugbjerg i flere år på Skjernvej i Arnborg - dette hus har dog ikke det bedste ry.

 

Men der kan søges flere anmeldelser af både Brenda og vist også Victoria her på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du sige noget om prisniveauet?

Jeg ringede engang for at spørge til prisen, men den pris jeg fik virkede voldsom - så jeg var i tvivl om det var telefondamens engelsk jeg havde svært ved at forstå.

Jeg gav 900 for en halv time med all inc. (Dog uden anal). D er bedst at kigge forbi stedet og snakke med hende som sagt man kan forhandle med hende uden problemer. Jeg fik også næsten 45 min.

Redigeret af Alex Garcia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nogen gange sammen med Victoria, som også har været i Daugbjerg i flere år på Skjernvej i Arnborg - dette hus har dog ikke det bedste ry.

Men der kan søges flere anmeldelser af både Brenda og vist også Victoria her på Eroguide.

Du har ret. Det er en anden sag med Victoria. Hun er taget hjem til polen for i år. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også læst, at hendes ydelser var ret kostbare ?? Tungekysser hun og er til GFE oplevelser ??

Hvis man ringer til hende og spørger om priser så lyder det alt for dyrt. Men nu har jeg været forbi hende et par gange og jeg har fået ok tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

efter ikke at have besøgt Brenda i næsten et år, besøgte jeg hende igår aftes! heldigvis var jeg ikke blevet glemt og hun blev glad for at se mig, og jeg for at se hende!

vi hyggede os helt vildt, og på vej hjem tænkte jeg hvorfor jeg overhovedet overvejer at køre andre steder hen!

hun er så vildt sød og dejlig! det blow job jeg fik igår er uden tvivl det bedste jeg nogensinde har fået!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brenda er dejlig - har besøgt hende to gange sidste år... bestemt et sted jeg kommer igen hvis jeg er i området.

Hun er en smule større end hvad billederne viser, men hva... hvis man er til nærvær og en fræk og gansje flot pige, så er hun et godt bud vil jeg mene :)

Sidst jeg havde fornøjelsen bad jeg hende om at beholde sine lange stilletstøvler på under agten.... hun smilede og synes vist det var helt godt, selvom hun plejede at smide alt så hurtigt som muligt. Lækker udsigt til den ellers lave (højde) pige med disse på... måske hun skulle ha et nyt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...