Tb60 20 Skrevet 13. December, 2014 Hej alle sammen Er der nogen der kender til hende her ? http://side6.dk/resultatside/?q=divas Hvad koster hun og hvilken nationalitet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 581 Skrevet 13. December, 2014 Hej du. Skal jeg ringe for dig ? Ironi kan forekomme.... // Tugwell 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 13. December, 2014 Hej alle sammen Er der nogen der kender til hende her ?http://side6.dk/resultatside/?q=divas Hvad koster hun og hvilken nationalitet ? hej det er polske piger på gåbensevej ,ny hver mandag -pris fra 600 -600=fransk-dansk 15 min med kondom . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tb60 20 Skrevet 14. December, 2014 hej det er polske piger på gåbensevej ,ny hver mandag -pris fra 600 -600=fransk-dansk 15 min med kondom . Tak Sweetstone Ser ud til at vi opererer i samme område - desværre er min løn for lille til alle de besøg jeg gerne ville foretage Har du en anelse om hvad en time med fuld cocktail koster dernede ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 14. December, 2014 Tak Sweetstone Ser ud til at vi opererer i samme område - desværre er min løn for lille til alle de besøg jeg gerne ville foretage Har du en anelse om hvad en time med fuld cocktail koster dernede ? hej tb60 -ja vi er vist i de samme områder . ved ikke hvad 1 time koster ,men vil gætte 1200-1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tb60 20 Skrevet 14. December, 2014 hej tb60 -ja vi er vist i de samme områder . ved ikke hvad 1 time koster ,men vil gætte 1200-1500 Sweetstone - tak Har du nogen erfaring med pigerne dernede - de ser dejlige og frodige ud :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 14. December, 2014 hej Tb60 har prøvet hende på billederne ,hun var i Århus sidste år ved juletid, en sød polsk pige som jeg havde god sex med, du kan da prøve med 15 min til 600 kr så ved du hvad du går ind til inden du bestiller en time knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tb60 20 Skrevet 14. December, 2014 hej Tb60 har prøvet hende på billederne ,hun var i Århus sidste år ved juletid, en sød polsk pige som jeg havde god sex med, du kan da prøve med 15 min til 600 kr så ved du hvad du går ind til inden du bestiller en time knaldehunden Tak for info - tror jeg vover forsøget med en time - hun ser bare for lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg