Hop til indhold
Tb60

Divas i Nørre Alslev

Recommended Posts

hej det er polske piger på gåbensevej ,ny hver mandag -pris fra 600 -600=fransk-dansk 15 min med kondom .

Tak Sweetstone

Ser ud til at vi opererer i samme område - desværre er min løn for lille til alle de besøg jeg gerne ville foretage :-)

Har du en anelse om hvad en time med fuld cocktail koster dernede ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Sweetstone

Ser ud til at vi opererer i samme område - desværre er min løn for lille til alle de besøg jeg gerne ville foretage :smile:

Har du en anelse om hvad en time med fuld cocktail koster dernede ?

hej tb60 -ja vi er vist i de samme områder . ved ikke hvad 1 time koster ,men vil gætte 1200-1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej tb60 -ja vi er vist i de samme områder . ved ikke hvad 1 time koster ,men vil gætte 1200-1500

Sweetstone - tak

Har du nogen erfaring med pigerne dernede - de ser dejlige og frodige ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

hej Tb60 har prøvet hende på billederne ,hun var i Århus sidste år ved juletid, en sød polsk pige som jeg havde god sex med, du kan da prøve med 15 min til 600 kr så ved du hvad du går ind til inden du bestiller en time  :-P

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Tb60 har prøvet hende på billederne ,hun var i Århus sidste år ved juletid, en sød polsk pige som jeg havde god sex med, du kan da prøve med 15 min til 600 kr så ved du hvad du går ind til inden du bestiller en time :-P

knaldehunden

Tak for info - tror jeg vover forsøget med en time - hun ser bare for lækker ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...