Hop til indhold
Donderdag

Nybegynderens udfordringer

Recommended Posts

Hej

 

Dette indlæg bliver en slags reflektion over de 3 oplevelser jeg har haft hidtil, ingen af dem har været hvad jeg vil betegne som perfekte, dog heller ikke sådan at pigen er stukket af med pengene, og jeg kun har fået smidt en trussel i hovedet. 

 

Den første oplevelse var for nogle uger siden. Inden da havde jeg kigget en del herinde, og efter en semi skidt dag på arbejdet valgte jeg at nu skulle jeg prøve det. Jeg bestilte 2 timer med GFE. - tænkte det var det bedste 1. gang. God tid til at få smidt nerverne væk, og stadig have god tid til bare at nyde det i fulde drag. Det gik naturligvis ikke sådan som jeg havde håbet på. Selvom jeg uden problemer kunne præstere inden, gik der ikke lang tid efter vi var kommet igang til mit udstyr svigtede mig. Heldigvis var det med GFE, så vi lå bare tæt et godt stykke tid, og mine hænder gik på opdagelse. Det var noget der fik udstyret op at køre igen, desværre kunne jeg ikke give den fuld gas - bor meget tæt på min nabo. Det endte med at jeg nåede "i mål" - vi lå i en 69er og jeg endte med at gøre det meste at arbejdet imens jeg havde noget godt at kigge på + hun stimulerede rundt omkring. 

 

Efterfølgende var jeg meget forvirret oveni knolden, og følte at GFE og kysseri havde gjort jeg kom til at tænke over mere end det i virkeligheden var. 

 

Den anden oplevelse, har jeg beskrevet herinde. Det var helt bevidst at jeg gik så langt over i en anden boldgade end den jeg kom fra, skulle være hvor jeg besøgte hende. Det skulle samtidigt være en type hvor jeg ikke var i tvivl om det var kun sex og ikke noget som helst andet. Vi gav den god gas, og jeg var så forpustet til sidst at det endte med hun sørgede for jeg kom i mål med munden og hånden.

 

Den 3. og so far sidste oplevelse kom for kort tid siden, det er denne oplevelse der har gjort jeg synes jeg bliver nødt til at reflektere over mine oplevelser. Det var en pige jeg havde set meget frem til, og virkelig glædede mig til at se. Desværre blev det ikke det fest fyrværkeri jeg troede det ville blive. Jeg har intet skidt at sige om pigen, det fungerede bare ikke rigtigt. Hun sagde hun havde problemer med størrelsen, og selvom jeg fandt en position hvor det fungerede meget godt. Blev hun desværre nødt til at stoppe. Det endte med at hun brugte munden det sidste stykke, men igen var det mig selv der skulle drible bolden i mål. 

 

Så nu sidder jeg her, har haft 3 gode oplevelser. Men stadig endnu ikke formået at opnå hvad jeg tror vil være den fantastiske følelse af få afsluttet som jeg gerne ville. 

 

Jeg vil meget gerne komme med uddybende info. Mit håb er naturligvis at jeg bliver i stand til bedre at kunne give den godt med gas, men måske også hjælpe andre i samme situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du tænker for meget... dengang jeg besøgte GP'er, var det som regel bare 15-30 minutter med fuld skrue, afslutning og så videre.

 

Og det var altid godt... i hver tilfalde for mig   ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du trænger til en omgang ½ -3/4 eller 1 times pirringsbondage, hvor det er pigen, der styrer. Du lyder til at være lidt uerfaren mht. at planlægge forløbet af et glædespigebesøg. Find en GP - gerne en lidt erfaren (evt. lidt ældre/moden), der tilbyder det og som ved hvordan den skal skæres  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du trænger til en omgang ½ -3/4 eller 1 times pirringsbondage, hvor det er pigen, der styrer. Du lyder til at være lidt uerfaren mht. at planlægge forløbet af et glædespigebesøg. Find en GP - gerne en lidt erfaren (evt. lidt ældre/moden), der tilbyder det og som ved hvordan den skal skæres :)

Pigen behøver ikke være ældre der findes også yngre modeller der kan deres kram med pirringsbondage :)

Ja jeg taler af erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...