Hop til indhold
Guest Liderligfyr

FKK Penelope

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Hej 

 

FKK Penelope i Essen, er der nogen som har været der?

 

Har i nogen ide om hvad Pigerne koster?

 

Den er beskrevet til at have 50 Piger altså værende på størrelse med ACAPULCO, holder det stik?

 

Hvordan er klubben sådan generelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Det er en søster klub til Acapulco. Entreen er laver og det skulle så også betyde et laver udbud at faciliteter. En af pigerne på Acapulco fortalte at værelserne var beskidte på grænsen til uhumsk. Ikke et sted hun nogen sinde ville tilbage til eller anbefale til andre. Men har det dog kun fra pigen. Har ikke selv været der.

Klubben skulle være noget mindre end Acapulco.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stået udenfor indgangen til Penelope kl. var 01 en fredag nat, jeg kom fra en anden klub, jeg kunne se der var fyldt med etniske mænd (ja det er en discount klub) og pigerne råbte og skred indenfor, altså de var nok bare i partystemning.

Jeg tænkte alle stamkunderne sad og havde beslag på deres piger, så jeg gider ikke entrere når klubben var så fyldt med mænd, nogle stod udenfor klubben og røg og talte i mobilos.

 

Jeg hoppede i bilen og kørte hjem til hotellet og næste dags program hed også klubbesøg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...