Hop til indhold
bennyben

Luna girls Fredericia

Recommended Posts

Jeg har besøgt Luna girls 2 gange og kommer der aldrig igen. Jeg kan virkelige ikke anbefale stedet. Hold jer langt væk der er rent snyd og det eneste de vil er at have dine penge.

 

Første gang var for at være sammen med deres trans. Jeg møde op fik stukket et menukort i hånden. Lige meget hvad jeg spurgte om så var svaret yes yes. Jeg spurgte om jeg måtte kneppe hende og fik svaret yes yes of course. Jeg gav penge til transen. Hun var så fokuseret på betalingen at hun nærmest selv gik i min pung. Jeg gav vist 1200 for en halv times omgang. Hun gik i 5 min og kom tilbage. Jeg lagde mig på rygge imens jeg suttede hende. Derefter var det hendes tur til at sutte mig men næææ nej det kunne ikke lade sig gøre. Hun tog et tag i min pik og flåede løs indtil jeg kom derefter gik hun. Der stod jeg unde at have fået noget som helst af det jeg havde betalt for. Tog mit tøj på hvor transen kom ind og så at jeg havde 200 kroner i lommen hvorved hun blev sur og fnyste. 

 

Anden gang var det for at være sammen med en af kvinderne de reklamerede med. Bodelmutter tog i mod mig. Pussigt var vedkommende jeg gerne være samme med optaget og kunne desværre ikke. Jeg spurgte ind til en anden pige og fik svaret at jeg kunne være samme med en trans. Sagde pænt nej tak og så kunne intet lade sig gøre .Gik derfra og kommer aldrig igen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...