Hop til indhold
donus

Alessandra Vallensbæk

Recommended Posts

Har også været forbi vallensbæk et par gange..

Søde og rar hende jeg besøgte.

bryder mig bare ikke så meget om indgangen ikke så diskret ret blottet for forbipasserende.

gad godt hvis de havde en indgang på den anden ende af huset eller på siden så man kunne stå lidt skjult for de kan godt være ret længe om at åbne døren

Redigeret af Lem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er næppe hende. Hun er mørkere i huden end billederne antyder og måsen lidt anderledes. (Jeg faldt også for den røv). Men hun er supersød, og nok den mest indlevende GP jeg har prøvet. Smiler, er glad, tager sig tid - og tager den helt til roden. Ikke så meget at betænke sig på.

Venligst

Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad med resten af kroppen?

Er hun slank

Passer bryster med billedet

Ca. Alder

God jul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke helt ungpigespændstig, og hun er en anelse kraftigere end pigen på billederne uden at hun dog på nogen måde er fed, Brysterne har ca. samme størrelse - måske endda en smule større. Når hun ligger på ryggen står de ikke længere op, men flader ud. Vil tippe hende til at være omkring de 30. En Google søgning på billederne viser samme foto til brasiliansk pige ved navn Ana Carla. Skal ikke kunne sig om hun har en søster under det navn, men det er ikke Alessandra fra Vallensbæk. Men sød og imødekommende det er hun.

Venligst

Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...