Hop til indhold
Godess worshipper

Lulu i Folehaven, det vildeste knald:)

Recommended Posts

Hejsa, jeg har besøgt Lulu i Folehaven for er par måneder siden, men har først fået oprettet profil nu. Hun er helt fantastisk: så snart jeg havde betalt var der fuld fart over feltet, jeg onanerede hende lidt med hånden, hun blev lyngurtigt meget våd og tog hurtigt min pik i munden, hun sutter pissegodt. Så knaldede vi helt vildt hårdt i to omgange, hun er helt vild med at blive taget hårdt, hun stønner frækt og kommer bare igen og igen i sprøjteorgasmer - især når hun ridder. På et tidspunkt tog jeg hende ret hårdt i doggy style imens vi havde øjenkontakt i spejlet, frækt fordi det var så hårdt og hun kunne tage det uden problemer og nød det:)

Lulu ... Yessir, KLART anbefalet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Ja, hun har da været i gamet længe nok til at være en dygtig pige ;-)

Desværre er hun ketegorisk afvisende når man beder om mega/ slug.

Hvis der er nogen der har kunnet overbevise hende hør jeg gerne om det,

Jeg HAR prøvet.. Men på trods af bodybuilder figur er protein ik lige sagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom helt til at tænke på at man skulle blive enige med nogle "ligesindede" om en gang bang med Lulu - hun snakkede lidt om at hun havde ideer om at arrangere et, det tror jeg ikke hun har gjort, men hun er nok 100% åben overfor det, baseret på hvad hun snakkede om - hvem er game, anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom helt til at tænke på at man skulle blive enige med nogle "ligesindede" om en gang bang med Lulu - hun snakkede lidt om at hun havde ideer om at arrangere et, det tror jeg ikke hun har gjort, men hun er nok 100% åben overfor det, baseret på hvad hun snakkede om - hvem er game, anyone?

Er interesseret, hvis det kan komme til at hænge sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...