Hop til indhold
PerZ

Super frække mia Herning

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her for små 14 dage siden.. https://annoncelight.dk/annonce/170569/super-fraekke-mia-25-aar-herning-soendag-sms-20512609

Hun giver et udemærket blowjob, vi blev dog lidt uvenner undervejs, da hun mente jeg prøvede at kvæle hende ved at stikke den langt ned i halsen på hende.. Så fik besked på at lade være ellers ville hun bide den af.. Positiv ting ved hende, som jeg ærger mig over nu er, at jeg ikke valgte sex også, for fik lov til at lege med hende, og kunne mærke at hun var dejlig stram, og blev ret våd af at sutte min pik.. Hun stoppede helt med at sutte på et tidspunkt da jeg gav hende finger, så letantændelig vil jeg kalde hende.. Et pænt ansigt, men desværre har hun ikke de flotteste ungpigebryster trods hendes unge alder, og jeg vil nok skyde hende til at være yngre end 25..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder tiltalende (såfremt man ikke stikker den for langt ned) :D 
Er det hos hende privat eller...???
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hos hende privat.. OBS, hun har sili bryster, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige om dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he, okay. Det er måske en fejlslagen operation? :grin:  

 

Hun skriver det er i nærheden af Herning. Kan du sige noget om, hvor tæt på Herning det er???
Mener bare, Silkeborg er jo også i "nærheden" af Herning, men det er vel ikke så langt fra forhåbentlig.

 

Tænker at skrive til hende en af dagene, hvis det ikke er for langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende her for små 14 dage siden.. https://annoncelight.dk/annonce/170569/super-fraekke-mia-25-aar-herning-soendag-sms-20512609

 

Hun giver et udemærket blowjob, vi blev dog lidt uvenner undervejs, da hun mente jeg prøvede at kvæle hende ved at stikke den langt ned i halsen på hende..

Hej Perz det ikke god ide at overskride Mia eller andre gp grænser af:idea:. Ved at lave et halvvejs et overgreb på dem og kan det ende med at du bliver smidt på porten:!: Med en besked om ikke komme igen ;) Husk det foregår på gp præmisser og ha nøje afstemt hvad der skal foregå med gp :idea: 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil egentlig mere sige det er et kompliment til hende, for det skete fordi at hun er god til at sutte, så jeg strammede i balderne, og så løfter jeg mig en smule fra sengen, vi taler 1 cm nok, men nok til at hun følte at hun var ved at blive kvalt.. Så det er ikke lige frem med vilje.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja PerZ der er vist andre gp´er der har beskyldt dig for kvælnings lege, så helt uskyldig er du nok ikke :!:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahaha... Den var sku sjov..

Har mine tvivl om pigerne synes, det er sjovt...............

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mine tvivl om pigerne synes, det er sjovt...............

tror du ikke du burde hold dig ude af en diskution som du ikke aner hvad handler om? For personligt mener jeg du burde holde dine latterlige kommentarer til mindre seriøse sider så som nationen eller 9gag..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...