Hop til indhold
PerZ

Nastja Hobrovej 386 Aalborg

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos hende to gange nu.. Begge gange for at få et blowjob.. Hun giver en udemærket service, er rigtig rar og skøn at være i selskab med.. Og så er prisen for fransk rigtig overkommelig.. Hun bære præg af at have fået lavet en del operationer, ikke mindst læberne, som er rigtig store og fyldige, det var dem jeg første gang ikke kunne stå for, så derfor jeg nødt til at prøve.. Det var så heldigvis så godt at jeg kom igen.. Overvejer en 3. gang inden hun skal hjem Latvia på søndag igen.. Første gang jeg var der havde jeg god tid, og da hun tilbød massage bagefter kunne jeg ikke afslå, skønt at mærke hun giver sig god tid.. :-) jeg mener hun er et besøg værd.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg tror ikke at det er hende, men hun ligner nu meget godt.. Det er svært at sige.. Måske for et par år siden..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lige været forbi Hobrovej, og det kan muligvis godt være hende på de foto men det må være 15-20 år siden og min 10 kg. siden, total turn off for mig, jeg kan kun tænde på slanke petit piger :-(

 

Jeg var der for 3-4 mdr. siden, da jeg blev lukket ind var det en smuk ung pige der åbnede, tæt på foto men igen lige lidt mere fedt end på hendes foto, jeg havde meget svært ved at tænde på hende helt, selv om hun var rigtig sød og gav kys og forsøg på GFE og det hele, og da hun kunne mærke den aldrig vil blive hel stiv, valgte hun at give mig det bedste blowjob til dato, uden gummi og fik lov at komme i hendes mund. Men jeg var ikke helt tilfreds med at jeg ikke kom op og ringe i øvrigt.

 

Jeg var sikke på at når det var tid igen, ville jeg køre til Fleur i Østervrå, men nu var jeg i dag i Aalborg, og på EB så hende her jo sød ud, så for ikke at køre 40 kilometer frem og tilbage, valgte jeg at give hende en chance, sidste gang havde jeg jo fået et fantastisk blow job.

 

Men lad mig sige med det samme det er sidste gang jeg viser mig der ude, når en pige i sin annonce skriver glatbarberet mis, og hun vælger at sætte sig på mit ben mens hun giver blow job, så skal det ikke mærke som om der er sandpapir i mellem os, og hvis hendes sutte evner ikke kan få bare lidt  liv i hvad som helst ej heller skrive super fransk, for så da hun havde forsøgt i 5 min. at sige jeg bare kan sige hvis jeg ikke gider mere. Total turn off.

 

Prisen var der ikke noget at klager over det højste pris var 900,- så hvis der er nogen der tænder på en pige på omkring 40-45 med lidt mave, og en mis der stikker lidt, tror jeg hun er sagen uden det koster en jetjager, men for mig var det sidste gang jeg kigger forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jensvejmand:

 

Vær lige klar over at Fleur i Østervrå er én af dem, der bruger snydebilleder. Jeg mener, jeg fandt dem på en af Playboys sider.

Cooperdk:

 

Jeg ved godt det er snydebilleder men hvis du læser min anmeldes af netop Fleur på vil du forstå hvorfor jeg skal der op, og jeg blev skuffet på Hobrovej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cooperdk:

 

Jeg ved godt det er snydebilleder men hvis du læser min anmeldes af netop Fleur på vil du forstå hvorfor jeg skal der op, og jeg blev skuffet på Hobrovej.

 

Fair nok. Jeg vil ikke lægge penge hos "bedragere", men det bestemmer vi vel selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...