Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde flere gange set billederne af Gina, og været meget fristet, men havde endnu ikke besøg hende, da min erfaring med østpiger ikke er for gode. Denne aften blev lysten alligevel for stærk, og jeg fik lavet en aftale via sms. Jeg gjorde mig klar og kørte ud til den lille landsby udenfor Odense, hvorfra jeg ringede til hende og fik den præcise adresse.
Da hun åbnede døren tænkte jeg at det nok ikke lige var sådan jeg havde forestillet mig, at hun ville vise sig. Bestemt en køn pige, men iført badekåbe, badesandaler og et uengageret udtryk, gjorde at jeg havde en fornemmelse af, at jeg muligvis var igang med at lave en fejl.
Vi gik ind til bollerummet, hvor der tydeligvis lige havde været en anden gæst. Håndklædet på sengen blev rettet - ikke skiftet. Vi aftalte en halv time med kys som ekstraydelse.

Imens jeg tog et hurtigt dusch tænkte jeg, at nu var hun sikkert også ved at gøre sig lækker og tage stilletterne på, men det første jeg hørte, da jeg åbnede døren var lyden af hendes sjoskende badetøfler.
Jeg blev gennet op på sengen og imens jeg lå der gjorde hun sig den ulejlighed at tage badekåbe og tøfler af, hvorefter hun straks monterede et kondom og gik igang med det franske med imponerende hurtige hovedbevægelser. Det var tydeligt, at jeg skulle gøres færdig i en fart, så jeg måtte stoppe hende.

Jeg forsøgte at få lidt gang i kysseriet, men med behændige afværgebevægelser lykkedes det hende at forvandle det jeg havde tænkt skulle være et dejligt tungekys, til et tantekys.
Så kravlede jeg ned for at give hende fransk, og inden min tunge var kommet ud begyndte nogle indøvede regelmæssige stønnelyde.
Jeg forsøgte igen på nogle mislykkedes kys, hvorefter hun ville have mig om på ryggen igen, og så begyndte hun at ride - igen med det tydelige formål at få mig afsluttet i en fart. Bagefter fortrød jeg, at jeg ikke i det øjeblik bare havde rejst mig med stiv pik og klædt mig på. I stedet sørgede jeg selv for at sætte tempoet op og få afsluttet, så jeg kunne komme hjem i seng. Det synes hun åbenbart også var en god idé, for bagefter var hun pludselig smilende og imødekommende.
Det sidste hun sagde, da jeg gik ud ad døren var "see you soon, honey". Det skal hun nu nok ikke regne med. Mine næste oplevelser bliver helt sikkert med en af de mange søde, imødekommende, servicemindede danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls oplevelse.

 

Du skal lige som mig, lære at vende om i døren, hvis man er i tvil.

 

Men tak for din anmeldelse.

Redigeret af Tommy99

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelsen som du linker til er af Lucy, som kaldte sig Luna da hun var i Odense, og hendes veninde Carmen.

 

Lucy/Luna er lige rejst hjem for et par dage siden sammen med Carmen. Husk at linkene ofte henviser til annoncer med skiftende piger, men pigerne plejer at bruge samme navn hver gang de er her. Carmen har jeg anmeldt for nylig da hun var i Odense, og der er også flere anmeldelser under Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...