Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle Molly besøges :-)

 

http://www.kysseglademolly.dk

 

Har læst flere gode anmeldelser herinde af hende og nysgerrigheden var vakt. Tænkte at på sådan en fredag, så var en omgang fransk lige hvad man trængte til. 

 

Molly var lidt forsinket, så måtte vente 10 minutter ud over den aftalte tid, men jeg ved ikke om det var dårlig samvittighed :-) eller blot en ualmindelig veludviklet serviceorgan, men den franske behandling var uden hastværk og med tid til dybe kys og kæleri. Molly får mine varmeste anbefalinger.

 

Den lille fyr stod ret og blev håndteret efter alle kunstens regler før der blev "arkiveret" i en varm og våd mund :-)

 

Det bliver ikke sidste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse Check.

Hos Molly er servicen helt i top og man føler sig velkommen. Altid god tid - kys - øjenkontakt - snak og det franske- jamen det fås ikke bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej sødeste Check og velkommen til....

 

Tak for de skønne ord om mig

 

Havde en smule dårlig samvittighed, nogle gange flyver tiden bare fra mig, -dejligt du ikke gav op men ventede på mig.... 

 

Hvis man er sød og gentle ved mig som du var, så er der bestemt ingen hastværk fra min side af, så syntes jeg bare det er skønt at bruge tiden på kys og kæl også.

 

Og selvfølgelig er du velkommen igen, -det bliver det ikke ringere af.

 

Kys Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 

 

Hvis man er sød og gentle ved mig som du var, så er der bestemt ingen hastværk fra min side af,

 

Nej hastværk er ikke lige det jeg vil forbinde med Molly. :lol:

 

En vente tid på 10 min. Du slap billigt, andre har ventet noget længere :eek:  :shock:

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hihi nej det rigtigt oral :) :) Har iøvrigt droppet booking på mail, det går bare galt, -det meget nemmere at man har et mobilnummer man kan kommunikerer til. Min mail er kun til forespørgsler fremover... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alt den gode omtale Molly får, bliver man fristet til et besøg.

Når man kan besøge en fræk pige med humor og god service som elsker sex, så kan man hvis ikke forlange mere.

Vi er sku da heldig her i Danmak, Jeg tror lille mand snart skal luftes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev den Kysseglade Molly besøgt i Kolding. Sikke dog en dejlig pige som elsker at tilfredsstille sine besøgende. Hun er ikke en tynd model, men derimod en kurvet pige der elsker at sexe, og ikke mindst at "tage den i måsen".

Bestilte en time ved hende og nåede hele vejen rundt i hendes univers. Husk at passe på hende, for hun er helt klart en unik pige i glædelsbranchen.

Redigeret af Dellepude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik rundt en søndag og kedede mig lidt og blev enige med mig selv om, at jeg nok trængte til lidt forkælelse. Straks tænkte jeg på Molly, som flere gange har klaret problemet. Et par dage senere ankom Riesenschwanz til Kolding og skrev til Molly at parkeringen var foretaget. Svar: "Kom du bare din lille bandit"

Man møder en altid sød og smilende Molly i hendes hyggelige elskovshule med kæmpe dobbeltseng og spejlvæg. En lille hyggesnak i sofaen med knus og kram, inden man bliver bedt om at gøre sig det behageligt i dobbeltsengen. Molly tilbyder fløjlsblødt superfransk.

God tid - med små pauser - udsigt til et par skønne bryster - øjenkontakt - ja verdensklasse.

Men jeg må desværre komme med en lille advarsel. Mollys selskab kan være vanedannende - fornemmer en svag uro i hele kroppen under skriv af indlæg. Hæ-hæ

Molly - Kom tilbage. Vi savner dig her på Eroguide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Fik lige set du havde skrevet endnu engang bandit, og vil bare sige at jeg bestemt også nyder dit selskab hver gang du svinger vejen forbi. 

Du er simpelthent så behagelig at være sammen med, sød, smilende og grinende. -Lige min kop the. 

Kys til dig...

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...