Hop til indhold
tx36

Anabell Vesterbro

Recommended Posts

Lækker langhåret spansk Milf, vil skyde hende til lidt ældre end de 25 der står men det gør absolut ikke noget.

 1,75 høj slank og rigtig god røv og bryster, nyder at se hende på alle 4 mens hun har min  pik i munden som hun virkeligt skal gabe over, eneste bliver øm anden gang jeg gennemknepper hende forfra og bagfra.  Meget sød og smilende.

 Absolut et besøg værd billederne passer meget godt.

Gav 1000,- for ca 40 min. med 2 "omgange"  :-P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen... og fint du skriver "billederne passer meget godt"- for det er højest sandsynlig ikke hende på billederne.

I Tyskland - München - går hun for at være 32, hvilket måske passer lidt bedre end de 25 der skrives på EG - og så er hun østeuropæer...http://www.victoria-hunter.de/anna.html?occ=11274

 

Men godt du havde en god oplevelse... sandsynligvis med gentagelsesfare  :wink:

 

Lad anmeldelserne flyde til i en lind strøm...

God Jul

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen... og fint du skriver "billederne passer meget godt"- for det er højest sandsynlig ikke hende på billederne.

I Tyskland - München - går hun for at være 32, hvilket måske passer lidt bedre end de 25 der skrives på EG - og så er hun østeuropæer...http://www.victoria-hunter.de/anna.html?occ=11274

 

Men godt du havde en god oplevelse... sandsynligvis med gentagelsesfare  :wink:

 

Lad anmeldelserne flyde til i en lind strøm...

God Jul

 

Dressmann

 

Må sige at billederne passer meget godt med den Anabel jeg besøgte i September i Enghave Plads området.

 

Som Dressman påpeger så er hun angivet til 32 på den tyske side, hvilket nok skal passe... men en meget velholdt 32 årige.

 

Men hun er ikke østeuropæer, men spansk... hvilket der faktisk også står på den tyske side som Dressmann linker til hvor de dog angiver hende som en østeuropæisk type, hvad end det så er.

 

Tror sgu jeg skal afsted Enghave Plads i morgen og fange hende inden hun smutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun ser tiltalende ud... var måske lidt hurtig på aftrækkeren og den tyske læsning  ;)  dejligt vi ikke altid bliver snydt mht billeder.

Og som tx skriver  - billeder passer meget godt...

 

God fornøjelse korteh... lad en anmeldelse falde når du får besøgt hende... ''

 

God jul

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

I can confirm that pics are real. She works in Germany, Switzerland, Denmark and during the summer in Marbella. Age...let's say early thirtees.

//Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner en annonce fra Flensborggade, og der plejer de at bruge rigtige billeder. Desuden er hun tidligere anmeldt her på siden under andet navn, så hun er nok god nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alderen ville jeg skyde til 32-35, men det er absolut ikke noget der afskrækker, synes jeg tværtimod, og jeg er helt sikker på hun snakker spansk  :cool:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...