Hop til indhold
Guest Dialga

Carolina fra seduction

Recommended Posts

Guest Dialga

hej alle

Min første anmeldelse af en GP pige fra dk.

Jeg har fuld med i eroguide et stykke tid nu da jeg egentlig syntes det er meget sjovt, at høre hvad folk gør og tænker med købe sex. Jeg har mest holdt mig til massage og fkk klubber i udlandet. Men nu skulle dk have et skud.

Jeg besøgte Carolina fra seduction i dag og fik egentlig det jeg havde bestilt, noget fransk og dansk. Hvis man ikke forventer andet end det man betaler for, er hun en rigtig sød og meget omgængelig pige, lidt større og lidt fyldigere end billedet viser, men rigtig sød babserne hænger kidt og har fået hjælp fra doktor. Må indrømme at da det var første gang i dk var jeg lidt nærvøs og kunne ikke rigtig slappe af, men Carolina tog det meget sødt og var rigtig sød til, at få det til at fungere. Bj er meget mekanisk og dansk var også ok. Men hun havde travlt og virkede som om, at man godt måtte blive færdig meget hurtigt. Men alt i alt en godkendt førstegang i dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Hun er dansk. Rigtig sød pige men lidt større end billedet fortælle. Super smukt ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

 

Hun får lige et link med. Og nu jeg er her, vil jeg da give hende en anbefaling med. Professionel på den gode måde. bringer processen videre, hvis hun synes, den er ved at gå i stå. Gode bryster - både til at se på og til at rive i. God at ligge på. Kysser gerne. Fornuftig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carolina

Hej Dialgo

Jeg kan godt huske dig.

Vi havde desværre ingen kemi og det kunne jeg mærke med det samme.

Som gæst var du meget anderledes end mine faste gæster.

Jeg kredser meget om mine gæster, som jeg føler en kemi med og ønsker at se igen. Jeg får meget ros af mine gæster og gode anbefalinger og søde hilsner på vores hjemmeside, som jeg læser med glæde og det er det som betyder mest.

Håber du får en bedre kemi med din næste erobring.

Venligst Carolina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...