Hop til indhold
Fyr1979

Hvor kan man blive træt ...

Recommended Posts

Hvad gør i andre ???  .. for 

 

Er det bare mig der ikke har gået i skole nok og ser dette som noget man bestemt ikke skal sige ja til eller rode sig ud i ..  

 

Men . Er der ikke kommet rigtig mange annoncer på Annoncelight.dk hvor stavefejl og grammatik er helt ude i skoven .. Det kan da kun være fake ..

Det pæne billeder der er på og det da lige sådan en tøs man ønsker sig . Men hvor bliver jeg træt af at komme igennem det de skriver .. Gad vide om Google Translate kan hjælpe en .. smiler .. Springer i andre dem bare over . eller er det rent faktisk noget man kan tro på ..  ???

 

Selvom det er langt væk fra mig . Kan det da være man skulle tage mod Sydsjælland/Falster hvor man har hørt at der er tøser man rent faktisk kan stole/tro på .. det er da som om at alt det dårlige snart er samlet i KBH . Altså udfra hvad man kan læse herinde og egen erfaring .. fake profil. forkert adresse . ingen kontakt på selve dagen . tyvagtig piger . dårlig service . dårlig sex.. osv osv osv ..  
Bare det at de ikke kan stave .. gør mig sku irriteret .. tæt på at være det samme som at gå op i baren. bestille en drinks og så sidder der en fræk tøs og lige så snart hun åbner munden er drinksen på gulvet og man løber skrigende derfra ..

 

Åhh gud .. Hvor finder i andre de piger man ved er til noget og ikke alt dette her ..

 

 

 

Må altså lige tilføje denne her .. er flad af grin ..

 

https://annoncelight.dk/annonce/173237/nogle-gange-alene-men-meget-fraek-og-hot

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Fyr1979

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt forstå din frustration.

Jeg kan også blive meget irriteret over at læse alle de stavefejl, der er på de nævnte sider, men så længe meningen ikke går tabt, så bærer jeg over med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er konsekvent gået efter piger, der tydeligvis selv har skrevet teksten i annoncen eller på deres hjemmeside, hvor ikke bare billeder men også tekst har tændt mig, og jeg har ikke fortrudt en eneste spenderet krone, men nu er jeg nok også lidt sær, for jeg er mindst lige så interesseret i personen bag som i kroppen.....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er konsekvent gået efter piger, der tydeligvis selv har skrevet teksten i annoncen eller på deres hjemmeside, hvor ikke bare billeder men også tekst har tændt mig, og jeg har ikke fortrudt en eneste spenderet krone, men nu er jeg nok også lidt sær, for jeg er mindst lige så interesseret i personen bag som i kroppen..... :smile:

 

Modsat dig er jeg mere interesseret i kroppen end personen bag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så en god tekst og alm. billeder .  ja det gir mening . er også det jeg pt. har gået efter .. må sige .. jeg behøver ikke snakke så meget med hende imens det sjove sker så går nok også efter hvordan hun ser ud ..  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør i andre ???  .. for 

 

Er det bare mig der ikke har gået i skole nok og ser dette som noget man bestemt ikke skal sige ja til eller rode sig ud i ..  

 

Men . Er der ikke kommet rigtig mange annoncer på Annoncelight.dk hvor stavefejl og grammatik er helt ude i skoven .. Det kan da kun være fake ..

Det pæne billeder der er på og det da lige sådan en tøs man ønsker sig . Men hvor bliver jeg træt af at komme igennem det de skriver .. Gad vide om Google Translate kan hjælpe en .. smiler .. Springer i andre dem bare over . eller er det rent faktisk noget man kan tro på ..  ???

 

Selvom det er langt væk fra mig . Kan det da være man skulle tage mod Sydsjælland/Falster hvor man har hørt at der er tøser man rent faktisk kan stole/tro på .. det er da som om at alt det dårlige snart er samlet i KBH . Altså udfra hvad man kan læse herinde og egen erfaring .. fake profil. forkert adresse . ingen kontakt på selve dagen . tyvagtig piger . dårlig service . dårlig sex.. osv osv osv ..  

Bare det at de ikke kan stave .. gør mig sku irriteret .. tæt på at være det samme som at gå op i baren. bestille en drinks og så sidder der en fræk tøs og lige så snart hun åbner munden er drinksen på gulvet og man løber skrigende derfra ..

 

Åhh gud .. Hvor finder i andre de piger man ved er til noget og ikke alt dette her ..

 

 

 

Må altså lige tilføje denne her .. er flad af grin ..

 

https://annoncelight.dk/annonce/173237/nogle-gange-alene-men-meget-fraek-og-hot

 

Hæ, hæ, hun har fanermene nogle flotte lår, men det er så det.

 

Jeg bruger aldrig Annoncelight, da jeg udfører meget mere research, før jeg kommer logrende ind til pigen.

Men du har ret, det er en jammerlig omgang.

I det hele taget er hele denne sektor, annoncer for piger, noget amatør sjask. Grimme hjemmesider der flyder over med pink, banerannoncer, dårlige fotos man ikke kan stole på, løfter der ikke holder, og manglende opdateringer.

Kongen over dem alle Ektra Bladet, avisen fisk skammer sig over at blive pakket ind i, udmærker sig ved at have de mindst informative annoncer overhovedet, og dertil en topmålt elendig søgefunktion.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så en god tekst og alm. billeder .  ja det gir mening . er også det jeg pt. har gået efter .. må sige .. jeg behøver ikke snakke så meget med hende imens det sjove sker så går nok også efter hvordan hun ser ud ..  

 

Det er ikke nok, at teksten er god; den skal i det mindste pirre og gerne tænde lysten. Billederne er i høj grad kun retningsgivende, for jeg tænder ikke på nips med A-skåle, til gengæld elsker jeg en smuk numse.

Nu kan jeg ikke huske, hvor jeg læste det, men det, der siges, er mindre end 20% af en samtale, mens kropssprog osv. er resten, så man behøver ikke at snakke alverden. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe haft et ondt øje til annoncelight, og jeg har aldrig forsømt nogen lejlighed til at råbe vagt i gevær desangående.

 

Mange af de dårlige oplevelser, der berettes om herinde – det være sig falske bileder, det være sig dårlige oplevelser, og det være sig fupnumre – udspringer fra annoncelight.

Der er, så vidt jeg har forstået, ingen moderation på.

 

Stavning og sprog er et kapitel helt for sig selv. Dårligt sprog aftænder mig i den grad, når jeg læser en annonce.

 

Sporer jeg imidlertid i annoncen en god og humoristisk intelligens bag afsenderen, kan jeg dog sagtens se bort fra et en tyrkfjel eller to.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har længe haft et ondt øje til annoncelight, og jeg har aldrig forsømt nogen lejlighed til at råbe vagt i gevær desangående.

 

Mange af de dårlige oplevelser, der berettes om herinde – det være sig falske bileder, det være sig dårlige oplevelser, og det være sig fupnumre – udspringer fra annoncelight.

Der er, så vidt jeg har forstået, ingen moderation på.

 

Stavning og sprog er et kapitel helt for sig selv. Dårligt sprog aftænder mig i den grad, når jeg læser en annonce.

 

Sporer jeg imidlertid i annoncen en god og humoristisk intelligens bag afsenderen, kan jeg dog sagtens se bort fra et en tyrkfjel eller to.

 

Måske kunne de indføre en stavetest, som man skulle gennemføre inden man fik lov til at indrykke en annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har længe haft et ondt øje til annoncelight, og jeg har aldrig forsømt nogen lejlighed til at råbe vagt i gevær desangående.

 

Mange af de dårlige oplevelser, der berettes om herinde – det være sig falske bileder, det være sig dårlige oplevelser, og det være sig fupnumre – udspringer fra annoncelight.

Der er, så vidt jeg har forstået, ingen moderation på.

 

Stavning og sprog er et kapitel helt for sig selv. Dårligt sprog aftænder mig i den grad, når jeg læser en annonce.

 

Sporer jeg imidlertid i annoncen en god og humoristisk intelligens bag afsenderen, kan jeg dog sagtens se bort fra et en tyrkfjel eller to.

 

Det der "aftænder" mig ved en annonce er når de bruger meget billedsprog. Kryptisk sprog og humor er jeg heller ikke begejstret for med mindre det er nemt at afkode. 

Jeg synes en annoncetekst skal være meget konkret, præcis og udspecificeret før den vækker min interesse. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der "aftænder" mig ved en annonce er når de bruger meget billedsprog. Kryptisk sprog og humor er jeg heller ikke begejstret for med mindre det er nemt at afkode. 

Jeg synes en annoncetekst skal være meget konkret, præcis og udspecificeret før den vækker min interesse. 

 

Ja, her er vi så helt forskellige. Intet ondt ord i den anledning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæ, hæ, hun 

Kongen over dem alle Ektra Bladet, avisen fisk skammer sig over at blive pakket ind i, udmærker sig ved at have de mindst informative annoncer overhovedet, og dertil en topmålt elendig søgefunktion.

 

Det var da helt utrolig så stor og dyb din veneration er for Ekstrabladet  :-P

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret med hensyn til din kritik af annonce delen.

Se fx. denne her annoncetekst, som jeg så igår:

 

"Absolut kedelig halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti tilbyder husmor-sex.

Med ægte tungekys..

tlf. SMS BESVARES IKKE.. Så gi et knald" 

 

Søgefunktionen synes jeg til gengæld er meget brugervenlig og overskuelig. Der er et landkort, hvor man bare kan klikke på den del af landet, hvor man søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Springer i andre dem bare over . eller er det rent faktisk noget man kan tro på ..  ???

 

 

Jeg troede slet ik at det var en mulighed, at tvivle på om de annoncer var sande eller falske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Absolut kedelig halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti tilbyder husmor-sex.

Med ægte tungekys..

tlf. SMS BESVARES IKKE.. Så gi et knald"

 

Uanset at jeg ikke har meget tilovers for travbladet, så kan de da ikke lægges til last hvad deres annoncører skriver?

Lige præcis denne annonce er vist en klassiker, at en kvinde der ikke lover for meget, jeg tror flere herinde har besøgt hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stavefejl kan jeg leve med. 

Annoncer, der åbenlyst er oprettet af en maskine - eller fejlagtigt maskinoversat bliver pænt ignoreret. Det er ikke min tid værd, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omtalte annonce er autogenereret af en computer. Hvis man skriver til adressen tager de ens email adresse og begynder at sende spam. Måske videresælger de email adressen til andre spam maillister for nogle få cents pr tusind.

Korrekt. Hvis nogen svare på disse annoncer, hvor teksten er tydeligt maskingenereret eller er en google oversættelse så skal de forvente masser af spam og annoncer for sex sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da helt utrolig så stor og dyb din veneration er for Ekstrabladet  :-P

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret med hensyn til din kritik af annonce delen.

Se fx. denne her annoncetekst, som jeg så igår:

 

"Absolut kedelig halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti tilbyder husmor-sex.

Med ægte tungekys..

tlf. SMS BESVARES IKKE.. Så gi et knald" 

 

Søgefunktionen synes jeg til gengæld er meget brugervenlig og overskuelig. Der er et landkort, hvor man bare kan klikke på den del af landet, hvor man søger. 

 

Din humor er absolut ikke eksisterende, ligeså er din frivillige skrivepause julen over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Din humor er absolut ikke eksisterende, ligeså er din frivillige skrivepause julen over :wink:

 

Okay Gandalf, så siger vi det..

Det er meget imponerende af dig, at du kan fremhæve et indlæg, hvor jeg har taget fejl og på den baggrund udlede at min humor ikke er eksisterende. 

Med hensyn til den frivillige skrivepause, så har jeg ombestemt mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...