Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Julia hos Skibhuspigerne for et par uger siden. Har tidligere med stor succes besøgt Julia, da hun kunne findes hos Cassiopeia på Østerbro i København.

Julia er en pige lige efter min smag... lille, fræk og super veldrejet nips med naturlige ungpige bryster. Desværre er stedet - Skibhuspigerne - ikke lige min smag. Blev lukket ind af en meget utiltalende telefondame, der lugtede voldsomt af gammel røg. Det viste sig dog at ikke alt røg var gammel for da jeg kom ind i "lejligheden" var der tykt af cigaretrøg og med betydeligt kulde udenfor var der absolut ingen former for naturlig ventilation...

Julia kom smilende ind, men umiddelbart lignede hun en der heller ikke var helt tilfreds med "klimaet" på Skibhusvej... hun har før virket med glad og talende... og jeg ved fra tidligere samtaler at hun træner meget... og går op i sin krop, sundhed osv... så måske ikke lige det fedeste med 10 timers vagt i en rygekabine med et en yderst utiltalende telefondame..

Nå... jeg havde travlt... så det blev til en kort seance bestående af fransk til Julia... og afslutning med pikspil ud over hendes små fine fødder :)... Julia leverede som altid høj service... men en anden ting der er pisse irriterende på Skibhusvej... det er at man dårligt er kommet i gang får telefondamen står med sine fede fingre og banker på døren... trist!

 

Julia 9

Stedet 1

Telefondame 0

 

Jeg hælder efterhænder mere og mere til suger-konceptet, hvor man laver private aftaler med piger... så slipper man for at nogen forsøget at spolere en den gode (jule)stemning :)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det sker åbentbart tit det med tlf dame der banker på døren,har selv prøvet det på skibhusvej.det er bare ikke ok.men der er nu mange søde piger på stedet,det kan man jo ikke nægte.god weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Telefondamerne banker kun på døren for at fortælle pigen at tiden er ved at være gået. Det er den tid pigen har sat, så det kan man vel ikke bebrejde telefondamen for?

Sådan har det fungeret på alle de steder jeg har været, hvor der også har været en telefondame.

 

Det er så lidt forskelligt hvor hurtigt pigen vil have det afsluttet efter banket, men da det jo er den tid man betaler for er det vel fair at det skal slutte?

 

Men tak for din anmeldelse, har selv overvejet at besøge Julia, så tror du fik mig overtalt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Julia tager det nu meget afslappet med bankeriet på døren, så ingen problemer med det.

 

Hvis nogen overvejer at besøge Julia er det ved at være sidste chance, da hun stopper senest ved udgangen af december. Det er slet ikke sikkert at hun kommer til Skibhuspigerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg har hørt en anden pige i branchen klage over den rygende telefondame(mindes at det blev nævnt at det var mutter selv, men er ikke sikker). :-/

Redigeret af postmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu ikke huske at der har lugtet af røg på stedet de få gange jeg har været der. Det vil altid være et turn off for mig.

 

Julias hjemmeside er i øvrigt forsvundet, så mon ikke hun allerede er stoppet?

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...