Hop til indhold
Massagefyren

Angela i Hamburg

Recommended Posts

Hej alle

 

For noget tid siden efterspurgte jeg en god massage med spansk afslutning i Hamburg. Fik desværre ikke nogle svar, men jeg fandt nu frem til noget alligevel :)

 

Så her kommer min lille anmeldelse fra min Hamburg tur

 

Jeg mailed frem og tilbage med Angela (http://mobil.treffpunkte.de/sc/?id=463), for at høre om ydelse, pris osv. Jeg spurgte hende også om billederne var ægte hvor hun svarede mig ved at sende et par ekstra mere private billeder :) god stil.

 

Billederne er rigtig nok Angela, men de er nok fotoshoppede en smule, eller i det mindste nogle år gamle. Men hvis man er en bryst-elsker, så går man ikke galt i byen hos Angela. Kæmpe store bløde ægte bryster.

 

Stedet er en kælder-butik, hvor der ikke er nogen tvivl om hvad der foregår. og i bollerummet er der masser af forskelligt udstyr stillet frem hvis man får brug for det.

 

Jeg havde nu ikke tænkt mig den helt store tur, men blot en massage med blow og spansk. Tror dog det kostede det samme lige meget hvad man valgte fra menuen. 150euro for en time.

 

Han gav et rigtigt god omgang fransk, hvor hun vekslede mellem spansk og fransk. Brugte kun sjældent hænderne. Det er uden gummi, og jeg endte med at komme i munden på hende. 

Så fik jeg en omgang massage, som var et godt stykke under middel. Da jeg blev hård igen, gik hun igang med endnu en gang fransk/spansk. Samme resultat som sidst, hun trak dog munden væk lige i sidste øjeblik denne gang og anden omgang var noget mere mekanisk end første

 

I betragning af hendes to store fortrin, så synes jeg godt hun kunne have brugt sine bryster mere under både massage og afslutninger.

 

Alt i alt en ok oplevelse, men ikke noget at råbe hurra for. Hvis man er vild med store bryster og superfransk er det dog et besøg værd.

 

Stedet: 7

Pigen: 8 (pga. bysterne som jeg er tosset med, men er generelt lidt chubby)

Ydelsen: 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...