Hop til indhold
stener

Lea is back og jeg siger tak

Recommended Posts

I denne søde juletid, skal man være sød ved sig selv og de små og hvordan kan man gøre det, på en bedre måde, for tiden, end at besøge Lea, man kan sige og mene meget om Lea, men hun er nok den smukkeste lille petite danske pige jeg har mødt, hendes evner ud i det orale er i toppen, ja altså kvalitetsmæssig, for hun går gerne helt til roden :wink:, hun er sød og snakkesalig både før og efter sengehyggen, så alt er jo som jeg gerne vil have det, men der er alligevel lidt malurt i bægeret, for det er irriterende at medens hun ligger og sutter og man egentligt bare burde ligge og nyde det, farer ens øjne rundt på den fantastisk smukke pige, for der må da være et operationsar et eller andet sted, men må ærligt indrømme, jeg har sgu ikke fundet nogen endnu, men sådan er livet så uretfærdig, nogen får og får og får og så er jeg glad for, at jeg i det mindste har fået lov til, at nyde denne smukke og super søde pige. Lea holder til på Islands Brygge, i en hyggelig og ren lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der er alligevel lidt malurt i bægeret,

Enig - for mit vedkommende var det at det sluttede...Man ville ønske det kunne blive ved  :wink:

Men hun er dejlig - så der skal spares sammen, så man kan nå et møde inde jul  :oops:

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maler:

Hun siger

Jeg er ikke billig; respekter mig og mit syn på mig selv, ved at ladevære med at forsøge, at presse mine priser ned. Jeg har sat dem efter hvad jeg synes jeg selv er værd, hvis ikke du er enig, er du velkommen til at lede videre efter en anden, men jeg siger dig; du finder ikke en som mig i København, hverken når det gælder udseende, krop og kunnen.Men du kan jo teste det af ;-) Prisen får man ved henvendelse.

 

Kan du ikke bare skriver til hende? Måske er hun i jul humor :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke noget med 3.000 for 1/2 time - ellers brug søgefunktionen - det er omtalt tidligere.

Vær opmærksom på at spørgsmål/diskussion af dette kan gøre nogle af hendes fans sure. Alle andre erhvervsdrivendes priser må ellers gerne omtales, så jeg forstår ikke de følelser det bringer frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... arrrrhhhh tror nu gerne de må nævnes.  :-P  De er i den høje ende - det er det, som nogle opponerer mod. Men valget er jo frit.

 

Og så er de 2000 for ½ t - så vidt jeg husker. Ved ikke om de er reguleret siden sidst  :wink:

 

Dressmann

 

Jeg er Fiat-fan, hva fa'en er du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Kunne desværre ikke besøge hende igår eller idag. Så der er aftalt tid på torsdag. Glæder mig som en lille dreng :-)

(Julegave til mig selv :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hun ser godt nok dejlig ud, er nok den flotteste danske glædespige som jeg længe har set, men har nu nok ikke råd til hende desværre...snøt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...